• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Jag håller me inbjudningskorten e jätte svåra !!!

Vi gillade båda två Oskars kläder på en gång hoppas de inte e för dyra bara !!

Ja jag ska se om jag hittar digitalkameran..kollar på Isabellas bröllop just nu har tyvärr missat flera avsnitt pga att jag inte lärt mig den nya inspelningsgrejen *fniss*

• Blåklinten

Nu har jag bilder men såååå suddiga blir dom...kan inte fin in dom på hemsidan men jag kan skicka dom till dig...hur va din andress nu i gen ??

• Blåklinten

Lite knäppt...vad tycker du ??

• Bride2B..

har inte fått nått :(

• Bride2B..

jag tycker hennes bröllop är helt flippat... jag gillar varken sådanna program eller andra program som the bachelor -ett m.m jag menar, hur stor e sannolikheten att man egentligen hittar den rätta?? bara slöseri med pengar tycker jag... Kolla bara på den förra bachelor och miljonären.. ingen av de är fortfarande tillsammans me tjejen... uscha!!! gillar den amerikanska bachelor mycket mer för där så har de flesta hållt ihop.. i alla fall den bachelorett jag kollat på då "Trista" gifte sig.. det var UNDERBART fint! :D

• Bride2B..

fick mail nu :) de var jättesnygga... ser lite ut som armband tycker jag *ler* har du fixat msn ännu??

• Blåklinten

Ja jag håller me dig...nu utsätts dom för en massa lyx som säkert inte kommer fortsätta efter programmet o de kan ju ofta va miljön runtom som gör att man blir kär !!!

Go vanliga bröllop

• Blåklinten

Ja de tror jag...windows messanger har jag iaf men de kanske e samma sak

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)