• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

nja det är nästan samma sak.. du e inloggad på webben nu :) men vad e mailadressen?? jag kan adda dig *ler*

• Bride2B..

Har addat dig nu... men du e offline står d... *humma* nu ska jag ner till kiosken o köpa glass till svärmor o svärfar me marcus.. syns snart.. *vink*

• Blåklinten

Hmm hos mig e jag online

• Bride2B..

konstigt.... du e fortfarande offline här i alla fall.. man kanske inte kan adda någon när man är ute på webbens msn.. ladda ner den riktiga programvaran istället... jag skickar me den fullständiga adressen så slipper du leta o kämpa dig :)

messenger.msn.se/

Lycka till!

• Blåklinten

De kanske räcker med att du stänger ner o startar upp de i gen

• Bride2B..

hjälper inte.. jag har gjort d nu... :/

• Bride2B..

nu finns du me.. :) skriver där :.p

• tebeve

Behöver råd...

Nån sa att man skulle fixa me florist o så typ en månad innan o en annan sa att jag borde gjort det för längesen.
    Vet ni?
    Vi gifter oss i februari, om 3 månader...
    Börjar få panik...har fortfarande inga underkläder tillmig, inga kläder överhuvudtaget varken till min m2b, min tärna eller tillmin bror som ska ta mig upp till altaret...kanske dags att starta paniken nu??
    kram på er!

• Bride2B..

Oj lilla du.. jag skulle definitivt fått PANIK!! En klänning tar ca 3 månader att beställa när man går till en vanlig affär. Det är nog det som är svårast att få tag på just nu. Vad gäller floristen vet jag inte mycket om de, men du kanske borde tala snarast med en sådan så ni kan komma överens om priser, utseende, krav m.m PANIK-PANIK-PANIK *lycka till*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)