• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Rin..nä jag har inte de ännu..men de ska iaf vara vita kallor i den

• Bride2B..

Rin.. tack så mycket :D

• Rin

Nu har jag äntligen ring på fingret! Vi hämtade dem igår och sen gick vi till vår favoritrestaurang och satte dem på oss.
    Så nu är det 100% officiellt... *ler*

• Blåklinten

Åååå så trevligt de låter...vi va åxå o käkade på restaurang när vi hade förlovat oss...känns som att de va såååå längesen

Ska träffa sömmerskan sen vid 4...hoppas vi kan börja på den snart

• Bride2B..

Rin.. GRATTIS!! jag kommer ihåg när ringen på min finger blev trädd :) längtar tills den andra skall träs me :D *lycklig*
    Vi förlovade oss hemma hos honom på natten.. samma tid som vi blev tillsammans, 01.00, gick han ner på knä och frågade om jag vill förlova mig med honom.. Lyckligaste dagen i mitt liv, hittills.

Blåklinten.. Om det känns länge sedan för er så gör d nog det ännu mer för oss... :) vi förlovade oss ör snart 2,5 år sedan.. men ändå känns det lite som om han frågade igår eller nått :D
    När var det ni förlovade er??

Jag har kollat ett par florister lite då och då.. Men jag tror jag hittat den ULTIMATA, den PERFEKTA!!!!!! :) nu vet jag vem vi skall ha som blomster arrangagör :) min bukett som skulle kosta minst 1500 kr i andra blomsteraffärer kommer kosta max 1200 kr tror jag, fastän hon sa att det skulle gå på 1000 kr. Corsagen som skulle gå på 150 kr kommer inte ens gå på 50 kr (det beror på hur mycket jobb och arbete det kommer ta) och deras billigaste tärnbuketter de gjort är 350 kr.. (vår kommer säkerligen kosta lite mer) jag e så glad.. :D

• petra_

Ny tjej här=)

1. Jag är 20 o min m2b är 24...
    2. Jag heter Petra.. Och min kille heter Mattias fast han kallas Tias
    3. Vi bor i Eskilstuna
    4. 27maj 06 kommer vi stå på kyrktrappen =)
    5. Än så länge har vi inte kommit så lång, eller allt är planerat och klart men inget bokat eller köpt..
    6. Kommer nog satsa på en axelbandslös klänning..

• Bride2B..

Petra_... välkommer till denna tråden me :)
    Här kan du få massa tips och bra förslag hoppas du kommer trivas.. :D

• Bride2B..

Petra_ :) *my pleasure*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)