• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

jag hade också köpt en likadan på ebay.. HELT fel storlek blev det... var försiktig så inte samma sak händer er!! det mätte inte upp till mina krav precis... jag fick plattare och mindre bröst än vad jag redan har... och dessutom så var det bara skenor i tyg.. TUNT TYG!!!! inte så som korsetter skall vara tycker jag.. men det är som sagt smaksak... hoppas de passar nu!

• raskan

Ja jag tog ju mindre storlek eller dvs jag låg efter måtten mitt imellan 32-34 s¨å jag tog en 32:a
    Jaghoppas verkligen att den passar!!Hur lång tid tog det för dig att få den??Kramiz millan

• raskan

Ja jag tog ju mindre storlek eller dvs jag låg efter måtten mitt imellan 32-34 s¨å jag tog en 32:a
    Jaghoppas verkligen att den passar!!Hur lång tid tog det för dig att få den??Kramiz millan

• Bride2B..

5 arbetsdagar... jag betalade på torsdagen o den kom på onsdagen tror jag... enligt deras tabeller så skulle jag ha strl 40 och jag tänkte också att jag ville ha det lite tajt så jag tog en 36:a.... tyckte det var lite konstigt att JAG skulle ha en 40...(?)! en 36:a BADADE jag i... jag kunde få in 4 fingrar på bredden, så stor var den!!

• Blåklinten

Kollar på lite olika nu på ebay...

• raskan

shit!!! ja jag börjar undra va fan min korsett tagit vägen! jag betalade den den 28/10 å den jhar inte kommit!!Det va nån annan tjej här som skrev att det hade tgir 3 veckor innan hon fick sin!!Jag har mailat men får inget svar.Med min otur har jag väl blitt blåst!!Kramiz millan

• Bride2B..

vad tråkigt... hatar när sånt händer... har du kollat på deras feedback?

• Blåklinten

Den kommer nog när som hälst...va lugn du

Vilken storlek tog du och vilken storlek har du i vanliga fall ??

• raskan

Jag har st 38 å tog st 32!! Det är nog rätt viktigt att man mäter sig noga det gjorde jag midja höfter under bysten å över byster.Kramiz millan

• Blåklinten

Men de e andra mått de e inte i cm va ???

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)