• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

gottis.. :) önska marcus var här... ska åka till sthlm på torsdag morgon faktiskt, kl 05.00 åker vi från göteborg... marcus ska ha baskerceremoni på fredag morgon så vi (jag, hans syster och deras pappa) tänkte åka dit redan på torsdagen och sedan ha lite sightseen i staden.. Jag och marcus syster har aldrig varit där.. vet ej om min svärfar 2B har d... det ska bli spännande

• Blåklinten

Glömde kladdkakan

Ååå va kul Stockholm e underbart...ni måste se gamla stan de e så gulligt me alla små affärer !!!
    Hoppas du får de jättekul...se om du hinner besöka några bröllopsaffärer.

• Bride2B..

jo vi ska bla till gammla stan, till slottet och jag har personligen sagt att jag vill gå och kolla bröllopsstuff... jag kanske kan åka dit min klänning säljs och prova den där :D *yeeeiiiyyyhhhh*

• Blåklinten

Ja de måste du ju göra..prova klänningen alltså !!!

Ser på The Bachelor nu o vilka underbara förlovningsringar dom valde !!!

• Bride2B..

jag e på chalmers med en kompis och hennes pojkvän... de sitter o pluggar medan jag "pluggar" här på BT *hihi* vilken BT-nörd man e vah?!

• Blåklinten

Haha de e samma här..så fort jag ser en dator me internet går jag in o kollar bt..en av mina kollegor har tom börjat ge mig små pikar för att jag jämt och ständit hänger här

Nu ska vi förflytta oss till biorummet för kvällens film

• Bride2B..

åhh biorummet.. :) det låter så fint och klashigt.. :D lyckos er...! ha d så kul nu... kram

• raskan

våra servetter kom idag från calligraphen å dom va verkligen super fina .blåa blidde dom med silver tryck för vårat namn.Kramiz millan

• Blåklinten

Ok..vad fick ni betala för dom...vilka sorts servetter va de ??

• raskan

det va matservetter!!Ja du vad betalade vi? jag beställde en massa annat men 3-400 någonting kanske ska kolla !!Krámiz millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)