• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

brud 05 välkommen tillbaka.. joo det var ett tag sedan ;)

raskan.. vad trist... jag, svärfar och svägerskan bilar till stlhm redan tidigt imorgon, vid 5 på morgonen åker vi, och vi ska övernatta på vandrarhem i sthlm.. sedan ska vi till vaxholm på fredag morgon... :)

• raskan

men vi kan ju höras å se okidoki!!!kramiz

• brud 05

Nu snöar det här oxå!!! :D

• Bride2B..

hihi... yeeeiiiyyyhh.......... :D

• brud 05

Vad roligt att du kommer upp, Bride2B! Var ska ni övernatta? Tänk om vi kunde ses!
    Åk försiktigt i snövädret!

• Rin

Nu har tråden exploderat i inlägg på koert tid igen... *ler* Det gäller att hänga här på rätt tider.
    Kan meddela att det snöar i Skåne också men mest blött och med lite regn. Så det är ett j*kla väder men inte blir det nåt av det...
    Men, men... Så är det här i söder...

Tycker också att det hade varit kul att träffa folk från tråden men är aldrig uppåt landet själv så ni får nog tyvärr räkna bort mig... Hade gärna velat åka på Bröllopsmässan men även om jag kunnat övertala min älskade så går det inte för då är jag på Gran Canaria.
    Men om någon av er hamnar i Skåne någon gång...

För övrigt kan jag meddela att jag fick en katalog från Calligraphen idag och det är rent otroligt så mycket saker man kan ha på bröllop. Som särskilda engångskameror för bröllop (det står Love på dem) eller vinbägare som tillsammans formar ett hjärta.
    Det är en stor industri det här!

• raskan

Hej!!bride2b,,,, jag hoppas att ni åker försiktigt idag .
    Ja visst har det kommit snö å mycke å fint hihihi

Rin,,,, Ja visst har dom mycke saker!! Jag har ju just fått våra tryckta servetter därifrån å dom va SÅ fina.

Kramiz millan

• Rin

raskan: Nu är jag lite avundsjuk... En annan får väl nöja sig med helt vannliga servetter från Ikea. Om jag inte orkar sy egna linneservetter men det känns kanske lite väl ambitiöst. Har precis bestämt mig för att göra egna "placeringskort" i form av broderade påsar.

För övrigt snöar det igen i Skåne... I typ tre minuter... Så här års önskar jag nästan att jag bodde längre norrut där det blir något av snön mer än blask och halka...

• Blåklinten

Jag skulle åxå vilja ha linneservetter..men att sätta sig o sy 80- 90 st..jobbigt !!!!
    Köpa vet jag inte vad de skulle kosta...någon annan som vet kanske ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)