• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Ja de e väll ok omde inte bara blir mer o mer o mer !!!
    Men nu e jag snart klar me alla fönster o då ska jag upp på vinden o leta fram alla ljusstakar o dyl

Hur går de för er ???

• brud 05

Ååå, vad mysigt! Jodå, planerar att sätta upp ljusstakar och ev julgardiner till helgen! Har börjat lyssna lite smått på julmusik oxå. Jag älskar julen! Synd bara att jag inte börjat med julklapparna ännu :(
    Idag har jag iaf köpt smyckena jag ska ha på bröllopsdagen!!

• raskan

jag ska sätta upp mina stakar å dylikt i kväll åxo!!! Vad blidde det för smycken???
    Kramiz millan

• Blåklinten

Jag tänkte hinna slutföra julklappsköpandet denna o nästa vecka..e så skönt att inte ha allt kvar i slutet..dessutom fyller min älskling 25 på lucia o jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom !!

Ja vad blev de för smycken..har du nån bild ???

• brud 05

Örhängen med en liten diamant i hjärtformat vitguld och ett halsband i silver överdraget med vitguld och "cirkonstenar" (heter det så?). Halsbandet är inte en kedja utan korta stela böjda "pinnar" varvade med dessa cirkoner. Hahaha, någon som fattar vad jag menar?!? :D

• brud 05

Kan försöka ta en bild senare. Ska snart iväg på husvisning! :)

• Blåklinten

Låter hur fint som hälst...vitguld e såååå vackert !!!

Lycka till på husvisningen

• brud 05

Tackar :) Det är omvisning på huset vi kollade på igår. Vi ska buda på det! :) Men antagligen kommer priset stiga för mkt, som så många ggr förr... Då hjälper vi ju iaf upp priset lite ;)

• Blåklinten

Ok...hoppas på de bästa iaf...vad e de för hus ??

• brud 05

Byggt på 60-talet, 108 + 112 kvadrat. Biorum till min älskling, tomt om nästan 1200 kvadrat. Gammal inredning att riva ut och fixa nytt = kul (säkert lite jobbigt oxå).

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)