• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Rin

Vad kul att höra om folks julpyssel! Själv ser jag jättemycket fram emot julen men har inte riktigt kommit igång att pynta ännu. Tyvärr har jag och min älskade inte riktigt samma sak när det gäller julpynt så det blir ju en del kompromissande. Dock har jag lyckats driva igenom att vi ska ha en gran i år!

raskan: En oöppnad vinlåda håller hur länge som helst men jag har för mig att en öppnad brukar hålla ungefär tre månader. Antligen lite längre om det är svalt.
    Men du kan ju alltid kontakta Systembolagets kundtjänst och fråga:
    kundtjanst@systembolaget.se
    Tel: 020-85 85 00
    Fax: 08-503 32 741

• Blåklinten

Vi har inte kommit i gång med att pynta ännu...tyvärr e vi bara på den tråkiga städningen före 1e advent

• Bride2B..

tjena allihop... :) hoppas allt e bra *ler*

• raskan

hej hopp tösabitar!!!
    Jag är helt färdig !!!!Har städat från 10:30 i morse till 17:30 nonstop!!!Jul gardinerna är uppe å ikväll sätter jag upp stjärnorna,orkar inte vänta längre hihi.
    Sa jag att jag sålde sofforna igår han kommer å hämtar dom i morgon så då bär det av til ikea för att köpa nya underbart.Kram på er

• Bride2B..

är det inte lite för tidigt för julsaker nu??? brukar man inte hänga upp allt till 1:a advent?

• Blåklinten

Grattis till att du fick sålt sofforna..måste lägga ut anons på vår me !!!

Jo men nästa helg e de väll 1a advent..eller har jag helt fel ??
    Jag hann inte så mycke i dag..prioroterade träningen i stället Så nu i veckan får man slita i stället

• raskan

Jo det stämmer nästa helg men jag har inte den tiden nästa helg å vem vet snön kanske är borta då hihi!!Nästa helg ska mina tärnor komma hit på vin å middag å på söndagen fyller papasen min år!!!Kramiz millan

• Blåklinten

Jag kommer nog men tjuvstarta i veckan...har lite tid i helgen me för jag sla på årets första julbord på sönda

Trevligt de lät me middag med tärnorna

• raskan

Ja det ska bli jätte mysigt!! Åh va gott det lät med julbord smarr smarr!!!Kramiz millan

• Blåklinten

Tycker du de låter gott...jag gillar inte julbord delvis för att man blir så j*vla mätt o de blir bara för mycke...men jag tänkte skippa den överdrivet stora efterrättsbuffen för att inte må illa när jag kommer hem

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)