• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Här har snön legat sen den kom...så där lite lagom kallt !!

Dom vi har pratat med om catering e åxå en restaurangskola...dom driver hotell/restaurang www.hotelldalia.com/

• Bride2B..

Rin och blåklinten.. joo det var jätteäckligt och snacka om att man var väldigt skakis sedan...
    Jag fick i alla fall träffa marcus.. han är skadad till fullo.. han har brutit nått ben i foten och går därför på kryckor.. han är jätte narig och är torr vid näsan och hakan... men min älskling klarade hans prov, (neptuni)... jag och alla andra är jättestolta över honom :)

Ikväll skall jag marcus och min brudtärna åka till Liseberg, dricka varm glögg och äta pepparkakor... jag och min brudtärna ska ta med oss skridskorna och åka där på isen under alla fina lampor.. det kommer bli jättekul och väldigt mysigt... vi åker om ca 15 minuter.. ville bara skriva av mig lite *ler*
    Hoppas alla har det bra...

Marcus gillade lokalen jag hittat förrästen.. nu ska man bara gå o se den på onsdag :) synd att han inte kan vara me.. :/ ne nu måste jag rusa, ha det kul kraaaaaaaaaaaaam

• Blåklinten

Åååå va mysigt de låter...hoppas ni får de trevligt

Tänk om en vecka e de 1 advent...måste få bättre ordning här hemma så man kan ta fram ljusstakarna...men garderoberna kommer nästa vecka o de blir underbart !!!!

• brud 05

Hoppas ni har det mysigt, Bride2B! Måste bara fråga, är Marcus kustjägare?

Vad roligt att ni får ordning i huset, Blåklinten! Själva ska vi på husvisning imorgon! :)

• Blåklinten

Ordning o ordning vat jag inte om man kan kalla de men alla kläder kommer i ordning iaf

• Rin

Bride2B: Har du kört sen det hände? Det sägs ju att man ska på det direkt igen innan man hinner bli rädd för att krocka igen, ungefär som med hästar.
    Låter jättemysigt med Liseberg, lite avis är jag... Har tillbringat hela dagen ensam hemma med att göra igenting. Flyttandet tog _mycket_ längre tid än väntat.

• Bride2B..

hej allihop igen... det var jättekul på liseberg... :) när vi kom hem började jag direkt me att fixa lite pannkakor (marcus var sugen på det) med varmchoklad.. (äkta choklad).. nu är min älskling mätt o belåten *ler stort* nu, alldeles strax skall vi sova och ha det gott... hoppas allas kväl har varit trevlig...

brud 05.. ja marcus är kustjägare.. och jag är en stolt kustjägar fru 2B

Rin.. Ja det var jättekul o mysigt som sagt.. jag körde nästan hela dagen idag... jag var lite skakis i benen, men inte så rädd som jag trodde.. (trodde att jag aldrig skulle våga köra igen.. d dröjde inte länge innan jag bevisades ha fel :) )

• raskan

hej hopp tjejer!! söndag å min lillprins slog upp sina stora blå kl 05 gäääääääsp....
    Idag ska jag skicka iväg micke med ungarna för jag ska städa verkligen stor städa!!Jag ska tväta mattor å jul gadiner sen undrar jag om jag inte sätter upp dom hihih!!!.
    Ska prata med en y sömerska i veckan! Den första hade ingen lust (hennes man va visst på väg att dö) så det kan man ju förstå usch.
    jag å tärnorna ska träffas på söndag å dricka lite vin å äta gott.
    Föresten är det nån som vet hur länge man kan ha oöppnat vin??
    Micke kom hem med 8 3liters lådor rödvin häromdagen.Jag ser inget bäst före datum bara under där det står "filled 2004"
    å sen står det på ett annat ställe "tapped 2003" men det är ju inget bäst före datum ju!!! Kramiz millan

• Blåklinten

Ååå stackare att han e så morronpigg !!!

Jag längtar åxå efter jul o få ta fram alla julsaker...själv hade jag me tänkt ta en liten städning flytta lite kartonger till ett o samma rum så vi kan få in garderoberna när de kommer, putsa lite fönster så man inte ser all skit när ljustakarna kommer upp ...ja de finns nog en hel del att göra så inte lär jag bli sysslolös

Ska någon av er göra egna julkort? Vi gjorde de ett år o de va uppskattat, tog kort me digitalkameran o skrev sen ut på fotopapper...kul me för den som gillar att pyssla.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)