• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

ja jag gillar inte efterätterna men skinkan å sillen mm är bra mumsigt!!
    Jag håller med om att man blir bra mätt men det är det värt hihi.Kramiz millan

• Blåklinten

O så kommer de mer snö...såg ut som en snögubbe när jag kom te jobbet i morse

• Bride2B..

oj oj oj vad det snöar här i göteborg.... värsta stormen... undrar om tågen kommer kunna åka som vanligt (marcus ska åka tillbaka ikväll till sthlm nämligen)... han måste nog åka fastän det inte går.. han måste vara där kl 7.30 eller nått på tisdag morgon.. *sucka* ni kan inte ana hur lyckosar ni är som kan ha era pojkvänner nära er....

• raskan

ja jag förstår att det är jobbigt å ha gubben sin borta stackars dig!! När är han färdig??Till våren eller??

• Bride2B..

den 26:e augusti muckar han *lessen i ögat*

• raskan

ok så länge!!! ja då förstår jag att det är ledsamt!

• Rin

Bride2B: Tycker synd om dig. Distansförhållanden är skit.

Själv kommer jag också att tjuvstarta men pyntandet eftersom jag inte är hemma i helgen. Eller, jag kommer att komma hem typ fem på söndag morgon. Sen kommer man att sova bort hela söndagen och när man vaknar efter det är inte julpynt det första man tänker på...
    Men jag brukar bara pynta lite första advent. Ljusstakar och stjärnor och lite mer. Sen kommer det riktiga pyntet upp samtidigt som granen, lille julafton (eller kanske någon dag tidigare eftersom vi inte firar jul hemma).
    Lärt mig från min mor att aldrig stressa med julpynt. Hon har varit mycket strikt med det, inget pynt innan första advent och ingen gran innan lille julafton.
    Men nu för tiden så fuskar hon själv genom att byta ut alla mattor, gardiner och soffkuddar mot sånt som går i rött redan i början av november. Hon påstår visserligen att det är för att muntra upp i vintermörkret...

• Bride2B..

jag har fått så otroligt mycket finnar och pormaskar... åhh ännu ett problem att bekämpa....

• Blåklinten

Säger bara en sak..ni som bor i lägenhet va glada för de för då kommer de någon o tar bort snön åt er, har j*vligt ont i ryggen nu pga skottning o då tog jag bara dom absolut nödvändigaste ställena !!!

• brud 05

Äsch, Blåklinten - jag blir nästan lite avis. ;) Har själv alltid bott i lägenhet och aldrig fått skotta. Nu har vi i alla fall egen ingång till våran lägenhet och parkering och trappa som måste skottas - tycker det är skitkul!!! Mera snö!!! :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)