• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • brud 05

Min och min M2B:s föräldrar bor inom en radie av 10 min från oss så en typisk julafton ser ut så här:vi börjar med julfrukost för oss själva, sedan brukar vi rulla köttbullar o ta med till mina föräldrar och kolla Kalle, käka o öppna klappar o kolla Karl-Bertil för att sedan åka till hans föräldrar på julgröt o klappar o sen på kvällen våra egna klappar hemma med våra katter!

• Blåklinten

Ja de e kul...vi har nog så de täcker upp i gentligen men man vill ju dom likadana i samma rumm

Väntar på min korsett nu !!!
    Har du fått din Millan ???

• brud 05

Raskan - kommer båda era familjer till er eller firar ni julaftnar flera dar i rad?

• raskan

ja jag "börjar" känna mig vuxen vill liksom inte inse att det bara är 4½ år kvar till 30.

ja vi har sagt att alla som vill får komma! min farmor å farfar är dåliga så om dom om inte orkar kommer mamma å pappa till oss annars är dom med dom gammla!!dan innan kommer alltid våra närmsta vänner till oss å firar jul å ger klappar till barnen.

• raskan

appropå korsetten.Jag har inte fått min än å det är nästan en månad sen.
    Jag har mailat dom 3 gånger å inte fått svar!!Idag skrev jag till dom igen å sa att nu vill jag ha svar på om den är skickad eller ej.Hoppas att dom svarar.Kramiz millan

• brud 05

Hoppas det hjälper nu då!

• Bride2B..

hej tjejer!! ser att ni varit i full gång me att snacka om jul, smycken, utsmyckning, middagar och klappar.. :) oj glömde korsetter också ;) vad härligt me julen som kommer snart, speciellt när man ska fylla 20 *ler* jag fick reda på nått jag är jätteorolig för... min klänning som jag beställt är i amerikanska storlekar (US).. jag beställde en 10:a.. vad blir d i amerikansk?? jag har hört att d e en 40... om d e så så kommer det bli en j*vla kris då jag egentligen vill ha en 36:a... kommer inte kunna sy in den så mycket heller eftersom mönstret kommer försvinna i så fall... jag som väntat i 3 månader.. vill inte vänta i 3 till *sucka* vad tror ni?? den borde komma denna veckan...... *jätte orolig*

• Blåklinten

Bride2B..Kan du inte kolla på beställningen för att se om de e rätt storlek ??

Millan...Hoppas du får svar nu då...tråkigt om de bara e skojare !!!

• brud 05

Jag brukar ibland ha 8 ibland 10 som är 36/38 normalt. Men brukar inte brudklänningar vara små i storleken?

• Bride2B..

såhär såg tabellen ut på deras hemsida för en 10:a...
    Byst: 94
    Midja: 71
    Höfter: 99

Mina mått...
    Byst: 93-94
    Midja: 70
    Höfter: 93-94

Det låter ju lika men man vet ju aldrig.. jag är verkligen JÄTTE orolig!!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)