• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Ja de e inte fel.....man e så trött nu i slutet av terminen !!!

• Rin

Tissa: För närvarande är jag i exil i Eslöv. Men planen är att flytta till Lund så fort det bara går...

• Blåklinten

Hej tjejer var e ni ??

• raskan

ja det e tomt här!!! Ok nu kan jag förstå att det är tomt denna tid men men.. vi hörs senare
    kramiz millan

• Bride2B..

2 dagaar senare och min klänning syns fortfarande inte till... *sucka*
    Den e 2 dagar försenad.. Kanske kommer den senare me posten? har i alla fall inte sovit hemma på nästan hela veckan... mamma ser knappt synen av mig längre innan jag måste rusa igen.... synd att man inte har ett JOBB att rusa till dock!! *usch* vilken ångest man får när man tänker till o märker att man fortfarande arbetslös!!!!!!!!

• raskan

hoppas att din klänning kommer.Jag vet hur jobbigt det är å gå å vänta(väntar ju själv) Kramzi millan

• Blåklinten

Hej hej !! Tråkit att din klänning inte kommit...hoppas den kommer senare i dag eller i morrn då !!

I dag MÅSTE jag fixa fram ljusstakar tills i helgen hinner aldrig annars får jag kolla i stan på lörda då ska vi handla de sista julklapparna...sköööönt

• Bride2B..

jag kollade på USPS hemsidor och där stod det at klänningen kom till sverige igår runt 19.30... :D ringde hem direkt och frågade mamma om jag hade fått post eller liknande och det hade jag fortfarande inte fått... sedan påminnde jag henne att hon måste ringa DIREKT till min mobil så fort jag får nått... hoppas verkligen jag får den idag... :D nu e jag lyckligare än förr...

• Blåklinten

Då får du den antagligen i morrn eller måndag för de tar ju alltid någon/några extradar innan du får avin....eller kommer den till dörren ??

• raskan

fick du nått nr av säljaren eller eftersom du kan söka paket

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)