• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

bride2b,,,,
    Ja men hur vet man om man har ett kollinummer???Jag menar som på min korsett kan jag söka på den eller måste säljaren ge mig ett kollinummer???Hoppas att du förstår vad jag menar.Kramiz millan

• Bride2B..

raskan...du kan maila de och fråga om du kan få "tracking number" och då kan du kolla upp det själv vart din korsett är "just nu!" :)

smilie..hur kontaktar man de?? Jag tar vilka tips som helst...

• raskan

ok!!Ja jag har ju inte fått nått mail tillbaka på dom 4 jag skickat så jag lär väl inte få ett nu heller suck!!!!Kramiz millan

• Bride2B..

fyf*an va tråkigt... och jättekonstigt tycker jag att du inte fått korsetten... jag är inte så erfaren Ebay:are men lägg in ett nytt inlägg och fråga om nån handlat från denne säljaren tidigare och hur man kan göra/vända sig om inget blirav...!

• Bride2B..

oj, blir av skall d vara ;)

• raskan

Ja jag gjorde det förut å det visade sig att vi va 5 st som beställt samtidigt!!En hade fått sin efter en vecka å en fick sin i tisdags dom andra väntar som jag!!Men visst f*n är det trist att det ska ta så lång tid å extra trist när dom inte behagar svara!!
    Är det nån som vet hur mycke tidsskillnad det är mellan sverige å NY ???Kramiz millan

• Bride2B..

raskan..men bor de andra köparna i närheten av dig? alltså sthlm eller så?

smilie.. skall ringa de imorgon.. :) Supergulligt av dig, tack!

• raskan

det vet jag faktiskt inte!!!Kramiz millan

• Bride2B..

fråga det... jag vet egentligen inte om det är någon skillnad, men de kanske tar det i tur o ordning eller så.. med tanke på att sthlm e huvudstaden tycker man att de borde ju få varorna först.. (sthlm o göteborg då, arlanda o landvetter..) eller vad säger du? sedan kan det ju vara så att de har slut på lager och måste vänta tills de har fler så de kan börja skicka ut igen...(?)! men d e ändå f*ttigt att de inte svarar på mailen.. HATAR när sånt händer!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)