• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Rin

Bride2B: Vad kul att din klänning äntligen kommit! Har du kommit hem och tittat på den ännu?

Vi ska iväg till Sofiero imorgon och kika efter en lämplig plats för vigseln. Lite svårt på vintern men man kan ju i alla fall se efter öppna platser. Och sen ska vi iväg och titta på en eventuell lokal till festen...
    Och så har Tom kollat upp lite vigselförrättare idag. Det händer saker!

• norska

Väntar spent her på din klänning, Bride2B..
    Du som har beställt från nätet- har fundering om paypal (jäg antar at du använde det).. Upprättar dom en middlertidig konto som jag måste sätta inn pängar på eller räcker det at jag har pängar på mitt konto som jag uppgivet till dom? Fattar inte riktigt..Tänkte beställa min klänning i dag!!!

• raskan

näbblänningen va helt underbar!!ska börja kolla efter en till min dotra snart å en kostym till min lillkille som kommer vara 1.
    vi ska ha "ido anything fore love" meat loaf in å bröllopsmarschen ut!! kramiz millan

• Blåklinten

Vi har åxå brstämt in/ut gångs march för lääänge sen så jag kommer inte i håg va dom heter...men nån av dom va iaf Canon in D

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bride2B..

Blåklinten, Rin, Raskan, norska och alla som är intresserade!!! DEN VAR SUPERVACKER OCH DEN PASSADE!!!! :D behöver bara förkortas lite så går det nog jättebra... :D

blåklinten.. ser att vi har samma låtval där på marchen.. men jg e inte säker på de tre sista då

• norska

Åh va roligt att din klänning har kommit!!!!! Har betsällt i dag, men haft lite problem med priset-det är nämlig billigare på hemsidan en på ebay, och nu vil hon at jag betalar mer, trots at jag beställt via hemsidan!!! Men det ska vi bli två om... Så - to be continued... Kuuuuul at din klänning passade!!!!!! GRATTIS

• Blåklinten

Åååå grattis...va kul att den passade nu när du äntligen fått den

Själv längtar jag tills efter jul för då ska min klänning börja sys

• Bride2B..

norskan.. vem slutade det me att du beställde du ifrån??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)