• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

jag är här :) vaknade precis....

• Bride2B..

måste rusa.... sorry....

• norska

Dom e inte så stora :) 75-80 i Bh har jag. Är den trång över bysten? Fikk bet. $443 så ca 3000kr. Det är den värd!!

• Blåklinten

Millan..Har du fått din koresett ännu ???

Längtar efter min nu...de känns som att de står still i planeringen kanske skulle kolla efter dukar o liknande o börja planera lokalen

• Bride2B..

norska.. Jag har själv 75B i BH storlek (verkar vara den vanligaste storleken i Sverige :) ) jag beställde en 10:a och den satt perfekt vid bysten! Ingick frakten i priset eller?

undrar också om du fått din korsett millan.. tänker ofta på det!! hoppas den kommer snart, eller att den kommit i alla fall *ler*

blåklinten.. jag vill också börja me allt sånt.. f*n att allt skall kosta.. 3 dagar kvar tills jag får se lokalen och då bestämmer jag mig om vi kommer använda den eller ej!! *längtar*

• Blåklinten

F*n va less jag blir på allt slask..kunde inte den fina snön få ligga kvar !!!!
    Jag hatar Sverige just nu !!!!

Jag skulle behöva veta bredd o längd på borden i vår lokal så kan jag ringa till mammas halvsyster som jobbar på Duni...hon ska hjälpa mig fixa fram dukar har hon lovat...silver o vita funderar vi på vita under o sen smalare silvriga löpare på mitten..vad tror ni om de ??

• brud 05

Tycker det låter supersnyggt, Blåklinten!

• Blåklinten

Ja jag hoppas de me

Har ni andra funderat något över dekoration på bord osv ??

• brud 05

Vita dukar och färgade glasstenar, och så ljus och blommor i någon form förstås. Funderar dock oxå på att ha någon typ av löpare ovanpå vanliga duken...

• Tissa

Haj Bride2B

Sa innan att jag hade ca samma mått som dej.Läste på tråden nu att du beställde stl 10 i din klänning och att den satt perfekt vid bysten. Hmm jag har 80D vad ska man ta för stl då?? ska man ta en större och sedan sy in?E tacksam för svar=) Är jätte glad för din skull att din kläning satt perfekt=)
    Kram kram

Min mail är: theresesterner@hotmail.com

om du vill maila mej istället

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)