• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Jasså...för mig e de tvärt om jag gillar allt från havet förutom musslor

De va iaf väldigt gott...till hade vi sallad, nybakat bröd o aioli

• Blåklinten

Den 27/12 ska jag til plastikkliniken Artclinic på en koncultation för att se vad de skulle kosta att ta bort ärren i mitt ansikte...hoppas de inte e för dyrt !!!!!

• Blåklinten

Ja jag har ärr från finnar som jag gärna skulle bli av me

• Bride2B..

mhm, jag vet vad du menar... jag har sånna på kinderna jag me... säg till hur det går!!

• Blåklinten

De ska jag göra...de e ju ett tag kvar o än så länge e de bara en koncultation men den kostar inget så varför inte kolla upp de....

• Bride2B..

eller hur.. men jag kanske också ska ta o göra det då.. men först skall jag bekämpa finnarna så att de går ner.. sedan kan vi "ärra" bort de.. :)

• Blåklinten

Precis...testa den krämen jag rekomenderade i en annan tråd den e verkligen effektiv !!!

Så har de hänt något mer i planeringen...hur gick de me lokalen du skulle kolla på ??

• Bride2B..

jag håller på med en ny kräm nu.. ska kolla lite me den först.. har bara använt den i 2 dagar nu..

Såg lokalen igår med min brutärna.. alltså snacka om att man hittat den ULTIMATA lokalen... Det är helt perfekt.. 3 våningar (drygt) 2 stora kök, källaren (där festen skall vara) är hur fin som helst, med stora valv, en liten scen, rymligt och det bästa av allt är att man kan ha hur hög musik som helst eftersom ovan oss så ligger det ett garage :) han sa till mig att de skulle lägga upp nya bilder på lokalen om nån månad eller så... vi får la se hur det ser ut då. men jag skickade mail imorse om att vi ska ha den i varje fall :D
    Nu e d inte mycket kvar att fixa... frisör, fotograf, tårta, transport, hotell, ringen och inbjudningarna typ.. får spara lite till nästa år också :)

• Blåklinten

Ja de e typ de vi har kvar me...pluss catering, mamma skulle kolla me ett annat ställe me så man kanske har lite alternativ...måste fixa klart servettringarna på lovet, tårtan funderar vi på att göra själva...eller mamma rättare sagt har även funderat på att ha tårtbuffe.

Klännings tyg o ev tärn klänningstyg ska jag köpa under lovet o kolla vad näbbarna ska ha på sig o klänningarna ska köpas eller sys upp.....så de kommer nog bli en del kvar till nästa år de e jag övertygad om

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)