• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Fast de e inget vi betalar själva utan vi blir bjudna på resan utav oskars föräldrar....annars hade vi inte haft råd

• Bride2B..

blåklinten... åhh vad härligt d låter ändå.. :)

Hilla050702.. välkommen till tråden!!

• marylepa

Hej

Här kommer mitt första svar på något inlägg i på BT. Har mest varit inne och läst vad alla andra skrivit (hur mycket bra tips som helst) men känner att det är dags att ge sig in i leken på allvar nu.

1. Ålder & namn
    Jag heter Maria och min blivande Aleksander. Jag är 27 år och han 26 och vi bor i Göteborg.
    4. När har ni satt datumet?
    7 maj 2005
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    Bokat: Kyrka, lokal, klänning (hyr), DJ, hotell, fotograf. Catering är ej bokat men vi vet vilka vi skall ha.

Bride2B..: Är det möjligen La Cuvée ni har varit och kollat på? Vi skall oxå ha vår fest där. En kanonlokal med bra pris!

• Bride2B..

marylepa.. jepp det är Lacuveé.. hur visste du det?? välkommen till tråden :) vart i GBG bor du? ilken kyrka skall nu vigas i? o vilken catering skall ni ha?

• Blåklinten

Ja de ska bli sååååå härligt

Välkommen till tråden både marylepa och Hillan050702 !!

Hillan...vart på västkusten bor du??

• marylepa

Bride2B..:
    Du beskrev lokalen i ett tidigare inlägg här på tråden och jag kännde igen den direkt. När vi var och kollade fastnade vi direkt för den. Supermysig!

Svar på dina frågor: Jag bor vid Ullevi, vi skall vigas i Örgryte Gamla kyrka och skall nog boka cetering av Kock & Catering, vi har Entertainement vilket ger 20% rabatt där och det är ju inte fel.

• Bride2B..

marylepa.. jaha okej.. vi tänkte använda "Mat m.m"'s catering... har ni funderat på hur ni skall göra med ljudsystem?

• marylepa

Bride2B
    Ja vi ska hyra DJ hade vi tänkt. Finns ju så bra plats för dansgolv längst in i lokalen. Ni då?

• Bride2B..

vi tänkte ta det lite billigare alternativet och ha vår bärbara dator med winamp... full laddad med låtar osv.. DJ kan bli för dyrt... Hur mycket kostar den som ni skall hyra??
    Jo dansgolvet är suverränt, där "bio" delen var :)

• norska

Tjena! Sorry at jag inte svarat på ett tag, men vår dator har gått sönder och det är svårt at surfa på nätet när man jobber... Men gör jag ett undantag.. Nu är allt klart med min klänning så nu är det bara 3 månaders väntan kvar... suck.. Håppas ni haft en bra helg!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)