• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

blåklinten...jo jag har bilder på de.. Det dåliga är att min dator slutade fungera igår (sitter nu hos min moster) så jag kan inte visa de bilderna. Jag försöka hitta problemet på på måndag (förhoppningsvis) och fixa det så fort som möjligt.. jag säger till när de är upplagda!! :)
    Synd för det där med magkatarren.. min lillasyster blev också magsjuk idag.. hon skickades hem från skolan efter att ha volmerat.. *trist* Krya på dig i varje fall *trösta*

Rin.. jag blev nyfiken på din ide med inbjudningskorten.. funderade på det ett tag jag me, men sedan tänkte jag att d skulle vara för jobbigt me allt material, stilar, tillbehör m.m men det låter kul.. hoppas vi får se de i längre fram :)

• Meddelande borttaget
  • Bride2B..

Jag har fixat bilder på de stolsöverdragen jag snackat om (de för 6$ styck). kolla in de här

groups. msn. com /JulieMarcus / smyken. msnw? action= Show Photo&Photo ID= 129

sätt h t t p : / /
    framför och glöm ej ta bort mellanslagen

• Rin

Blåklinten: Det är ju inte säkert att det tar lika lång tid för dig. Du kanske är helt frisk nästa vecka. *ler*

Ang inbjudningskorten så hade jag faktiskt inte tänkt göra dem själv. Riktigt så ambitiös är jag inte...
    Jag är en hemsk människa så jag tänkte beställa lite olika provkort och använda dem. Behöver bara ca tio inbjudningskort så det är inte så farligt...

• Bride2B..

Rin.. Smart ;) men på de som jag har beställt står det "provkort" på... bara en liten varning :)

• Blåklinten

Rin...Ja jag hoppas de går fort...men tyvärr har jag nog haft katarren längre än jag trott för ont i magen på de viset har jag haft ganska långt tillbaka men inte fattat något o inte gått till någon läkare häller....dum som man är...men jag hoppas på de bästa me medicinen som jag ska ta 4 ggr/dag *jobbigt*

Om de står provkort i dom kanske du bara kan köpa nåt snyggt papper o klistra över men står de på utsidan e de ju lite jobbigare.
    Annars e de inte så dyrt me inbjudningskort.

• Blåklinten

Har nog föresten kommit på hur tärnklänningarna ska se ut !!

De blir nog nåt silvertyg som överdel sen en vit kjol med silvrigt nättyg över på nåt bra sätt
    Har inte sett någon som haft så...men man får väll testa !!!

• Rin

Har redan planerat att klistra saker över... Vet att det inte är så dyrt med kort, speciellt inte som jag inte ska ha så många, men är osäker på om det går att beställa tio olika sorter och bara ett kort av varje...
    Men får se hur jag gör, inte bstämt hundra än. Tycker att många av de inbjudningskort man ser är lite färglösa. Vi kommer ju att ha blått som tema så då hade det varit kul med blåa kort men det verkar ju inte finnas... Fast det finns ju såna kort man kan köpa som är "halvfärdiga". Har funderat på det också...

Blåklinten: Då har du nog fått en starkare medicin än mig så då verkar den nog fortare. Jag äter bara min en gång om dagen.
    Vet hur lätt det är att gå med magbesvär... Hade gått med mina av och till i fyra år innan jag först sökte läkare. Då fick jag receptfria tabletter att äta i en månad och löfta om gastroskopi om det inte hjälpte. Och eftersom jag absolut inte ville göra någon gastrskopi tog jag inte tag i det förrän min sjukgymnast tvingade mig att gå till magläkaren ett år senare... :-/

• Blåklinten

Ok...men då e de ju en bra idè
    Kolla annars på hemsidan om de står att man måste beställa fler...men de brukar ju stå priser för 1-..... osv så jag tycker de borde va ok.

Ja...ska ju snart va ledig hoppas de lugnar sig då med magen !!

• Blåklinten

Vart har ni tagit vägen ???

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)