• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Jag förstår de...man planerar en massa saker o sen kan man inte genomföra de !!!

Vi sparar för fullt här me...men i bland blir man tveksam om de ska gå ändå...usch de borde ingå ett bröllop/ tjej i livet lixom ett bröllop som man verkligen vill ha de utan att man skulle behöva tänka på pengar !!

• Bride2B..

Blåklinten... tycker jag med!! :D
    Hur mycket har ni kvar att spara?

• Bride2B..

måste rusa nu.. har gruppmöte med arbetgruppen om 10 minuter... skriver så fort jag kommer hem :) kramiis

• Blåklinten

Jag vet inte...men vi lägger undan 5000 varje månad o så hade vi ca 20 från början...så jag vet inte men vi sparar allt vi kan o blir de sen över gör de ingenting

• raskan

blåklinten,,,vad är det för hemsida?? Är dt dunis ni menar?

• Bride2B..

blåklinten.. förstår om ni vill hålla det privat.. vad har ni för budget då?

• Blåklinten

Bride2B..Nä de e inget jag behöver hålla privat men jag vet faktiskt inte...har absolut noll koll på vår ekonomi...pinsamt men sant !!!

• Bride2B..

blåklinten.. hehe.. kanske dags o börja fundera på det kanske? *fnittrar*

• Blåklinten

Bride2B...Nä de behövs inte...min älskling sköter de så bra

Måste fixa catering nu..har även kollat efter transport.
    Vad ska ni åka i mellan kyrka o festlokal, vilken tid ska ni vigas och ska ni fotas före eller efter vigseln ??? Måste fatta dessa beslut snart

• Bride2B..

blåklinten... hehe okej, jättekul och bra!! :)

Mellan kyrkan och festlokalen skall vi åka limousine. Eftersom man har den 1 timme så ska vi utnyttja det ordentligt. Vi ska åka runt lite i stan tänkte vi eftersom det bara är 1,2 mil från kyrkan till lokal och kommer inte ta mer än 10-20 minuter att komma fram till... :)

Vår vigsel är bokad klockan 15.30. Kl 14.00 skulle det hållas ett dop där innan. tror det var kl 14.00 i alla fall
    Vi tänkte fota oss innan vigseln..
    POSITIVT: allt kommer vara "färskt", dvs. håret kommer vara perfekt, sminket och utstyrslarna också!
    Dessutom så tar de flesta ateljer extra avgift efter kl 16.00.
    NEGATIVT: egentligen så vill inte jag träffas innan själva vigseln men det får bli så ändå.

Sedan är det upp till var o en :)
    Hur ska ni göra?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)