• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

ne jag fick den inte fixad. Han som skulle hjälpa mig sa att det skulle kosta mycket för att fixa problemet.. o så sa han att om man inte har nån garanti på datorn längre kan man lika gärna köpa en ny.. (så dyrt kommer d blir *suck*)

ska till Ullared på lördag.. tänkte köpa lite grejer till bröllopet som ljus, dukar, dekorationer, cylindrar, glasrör m.m det ska bli jättekul :)

• Kåpe

1. Ålder jag 21 han 23 (när vi gifter oss)
    2. Vad heter du/ni? Kristina o Martin
    3. Vart bor du/ni? Lund
    4. När har ni satt datumet? 20/8 05
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge? Bokat kyrka och festlokal, skrivit gästlista, bokat organist, tänkt ut klänningen. Bestämt, men inte tillfrågat tärna, marshalk och värdgrupp.
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut? nja. köpte ett par Jesussandaler i våras som jag funderar på att ha, har inte använt de än.

Hmm. verkar inte som om nån svarar på de här grejerna längre... förlåt om jag stör i konversationen. :)

• Bride2B..

Hej Kåpe o välkomna!!

Det är så att många har svarat på de :) och när man inte längre kan svara på dessa så går man vidare till andra frågor m.m
    Du är välkommen att delta i alla konversationer... kul att se att du me är ung när du gifter dig :)

• Blåklinten

Ok...du får höra av dig när du har varit där o berätta vad de fanns....om de e värt att åka dit o handla dessa saker.

Pratade med min mammas halvsyster i lördags som ska fixa dukar servetter o liknande....dukarna skulle kosta 15 kr/rulle trodde hon väldigt rabatterde priser blir de

Ja numera brukar de oftast va billigare att köpa nytt om man inte kan köpa delarna o fixa de själv.

Välkommen till tråden Kåpe...kul med nytt folk !!

• Bride2B..

15 kr rullen är väldigt bra pris tycker jag.. men jag har annorlunda krav så det är mer avancerat för mig när det gäller alla dekorationer m.m :)

• Bride2B..

åhhh världens roligaste grej har hänt!!!
    jag fick mail från min historialärare... han har satt slutbetyg på mig nu... jag fick ett mvg.... guuuuuuud vad kul!! jag e så glad :d

• Rin

Bride2B: Grattis till betyget, kul att det går bra för någon i skolan... :-/
    Jeje... Vad är det för fel på din dator egentligen? Hårdvarufel eller mjukvara?

• Bride2B..

Rin.. Ett super tack!! om man ändå var lika duktig i skolan hehe...
    Jag har en bärbar dator förstår du, så moderkortet sitter löst. laddaren tar inte om man inte trycker ner den (ibland inte alls)!! Ett moderkort verkar den enda lätta lösningen.. men tyvärr en dyr sådan :(

• raskan

grattis till mvg härligt bruttan.Kramiz millan

• Bride2B..

tackar tackar.... :) hur går det med korsetten?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)