• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

åt h*lvete!! Bara inse att det inte blir nån!Synd!!Jag funderar på att beställa en i från Sally & Sara istället!!Kramiz millan

• Bride2B..

har de inte ens hört av sig när du mailat alla dessa mail?? hur gick det med brevet till ebay?

• Blåklinten

Jasså...vad e de för typ du ska ha då?? *Nyfiken*

Dom vi kommer ha e av de materialet som liknar vanliga linneservetter, tror även man kan göra dukarna i de materialet.

Grattis till betyget...i morrn ska jag sätta mina !!!

Jobbigt me korsetten...jag har inte häller fått svar på de mail jag skickat !!!!

• Bride2B..

blåklinten... tack ;) o lycka till med dina sättningar imorgon..
    vet inte vad jag vill ha, vet bara att det skall vara två lager, den understa skall vara vitt o det översta något lätt, genomskinkligt och ljusrosa :)

• Blåklinten

Jag vet precis hur vi ska ha vår dukning o dekoration me....visst finns de ljus o sånnt från duni me ???

Ja de känns bra me betygsättning för då vet man att ett ganska långt lov närmar sig med en utlandsresa *läääääängtar*

• Rin

Bride2B: Ok... Ja, en bärbar dator kan man ju inte göra så mycket med själv. Men borde det inte gå att skruva åt moderkortet eller något?

• Bride2B..

blåklinten.. vet inte om det finns duni o så.. ska kolla... :)

Rin.. man måste löda på några trådar.. det är mer pilligt och svårare än att köpa ett nytt moderkort, det var vad han sa i alla fall...

• Blåklinten

Gomorron på er !!

Bride2B...va inne på deras hemida i går o såg att de fanns ljus mm. Hur går de för dig me jobb o pengasparandet...e de inte lite nervöst ??

• Rin

Bride2B: Ja, i så fall... Då är det väl lika bra att köpa en ny dator eftersom det är ganska besvärligt att byta ut moderkortet också, speciellt i en bärbar dator...

• Bride2B..

Blåklinten... Jo jag ska se alla grejer man kan fynda :)
    Angående jobb, jag sitter på ett arbetsforum nu och det säger väl allt?? jag har skickat 11 ansökningar på 1,5 timma. Man blir helt tokig när man inte vet om man kommer kunna gifta sig eller inte... det fattas ungefär 48.000 kr men då är ringen inkluderad... 9 månader kvar och jag har storpanik och undrar om vi verkligen kommer få ihop allting,... usch vad hemskt att tänka så hela tiden säger jag bara..det är det värsta jag vet faktiskt. Hatar folk som klagar på sina jobb hela tiden , NI KAN SKATTA ER LYCKLIGA säger jag bara...

Rin.. jo jag vet, jag fick det bekräftat av denna datateknikern.. Vi kanske säljer den för ett lågt pris istället så får näste man fixa den elelr nått

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)