• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

tröttis... men jag har glada nyheter..
    mailade min historialärare igår i samband med att den sista uppgiften skulle lämnas in. Frågade honom om mina förra arbeten, hur det har gått och vad jag fått för betyg..

Snacka om NÖJD då jag satsar på MVG, trott att jag låg på G-VG och han bekräftade att jag hade ett MVG i arbetena.. Hoppas det är ett MVG på den sista också för då blir det ett MVG i slutbetyg..

Lite längre uppåt i snittet är jag, haha...
    Om jag ändå vore så duktig när jag gick i skolan så skulle jag inte behövt plugga på KomvuX nu..

*usch*

• Blåklinten

Kul grattis...e glad för din skull

Vad ska dina tärnor ha på sig för klänningar och vilken färg kommer de va på dom ??

• Blåklinten

Jättefina...jag funderar på att ha mina tärnors klänningar i vitt o silver...e de fel att ha vitt på dom eller e de ok

I så fall ska klänningen va 2 delad halterneck o livet i silver o kjolen i vitt....

• Bride2B..

det är upp till dig.. klart det är okej men jag tycker (personligen) att bruden skall endast bära vitt... näbben ockå då :P men det är som sagt upp till var o en

• Blåklinten

Jag tror de blir FÖR mycke med en hel klänning i guld eller silver o våra färger e ju guld silver o vitt så de får nog bli så !!!

Jag kommer ju bara ha vitt

• lyckligaste i världen

1. Ålder (din och din M2B's)
    Jag är 24 år och han är 22 år.

2. Vad heter du/ni?
    Erika och Mikael

3. Vart bor du/ni?
    Uppsala

4. När har ni satt datumet?
    Vi gifter oss på pingstafton, dvs den 14 maj. Äntligen!!! ;)

5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    Vi har nog det mesta planerat. Men det är nu alla smådetaljer börjar komma upp, och vissa saker är lite knepiga att få till. Men man får väl bara hålla ut och kämpa på.

6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?
    Jag har köpt min klänning från E-bay så jag har inte fått den än. Får den inte förrän i vår. Den är ganska enkel med lite swarowskikristaller på, så det blir mycket glittrande =)

• Bride2B..

blåklinten.. jo men det blir nog jättebra.. själv har jag ändrat temat igen.. nu är det vitt, ljusrosa och silver.. första gången var det vinrött, vitt andra gången vitt, ljusrosa och guld och nu detta som jag skrivit först då :)

lyckligaste i världen.. välkommen till tråden.. får man se vilken klänning det blev?

• Blåklinten

Japp jag tror de blir så

Sitter o försöker göra klart resten av servettringarna....man får börja pricka av sak för sak nu !!!

• lyckligaste i världen

Tack!
    Klänningen finns på www.maggiesottero.com och heter Celine.
    Den är helt underbar, jag fastnade för den första gången jag var ut och kollade på klänningar. Vilket var i somras, sen har jag inte kunnat släppa den. Å nu är den min =)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)