• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Jag har åxå funderat på kareoke..men de kan vi fixa själva i så fall !!

• Blåklinten

Vad för slags stolar passar dom till ??

• lyckligaste i världen

Bride2be nä det är inte dyrt, för som sagt hade jag fått betala det dubbla här hemma i sverige. Det går ju säkert att hitta billigare, men eftersom det var denna jag fastnade för så var det svårt att hitta nån annan å då var det kanon att hitta den klänningen till halva priset.

• Bride2B..

lyckligast i världen.. det är sant det :)

blåklinten.. man kan köpa sånna överdrag så de passar nästan alla typer.. jag kan prata me försäljaren... han har gett oss ett jättebra pris om vi är intresserade!

• Blåklinten

Fanns de inga bilder på dom ??

• Blåklinten

Nu e ALLA servettringarna klara

Har även fått magkatarr...inte lika kul men de ska väll gå över me hjälp av tabletterna jag fick av doktorn

• Rin

Blåklinten: Stackars dig. Känner verkligen med dig. Hoppas att det går över. Själv är jag i stort sett fri från besvären efter ca fem veckor på tabletter...

Har bokat tid för att titta på en lokal nu. Den här gången räknar jag med att de är någon där eftersom lokalägaren faktiskt bor på platsen!
    Har bestämt mig för en liten udda idé ang inbjudningskorten... Nämligen att alla ska få olika kort... Är det en helt galen idé eller vad tycker ni?

• Blåklinten

Rin...Usch kan de ta så läng tid !!!
    Jag tyckte din idè om inbjudningskorten lät kul !!! Vad ska du ha för kort då hade du tänkt dig ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)