• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • raskan

blåklinten,,,, nä jag har inte fått den där j*vla korsetten å jag är riktigt upprörd!!Jag skrev ett email till ebay idag å förklarade situationen!! Såg att dom har fått fler negativa feedbacks!!!!Hoppas att jag får svar!!!Kramiz millan

• Blåklinten

Ja de hoppas jag me...tänk om den bara kunde finnas där i brevlådan nån da de skulle va kul o se hur den ser ut o om den passar !!!

• Blåklinten

Attropå ingenting så köpte jag mig en epilator i helgen...kommer nog bli en favorit !!!
    Någon mer som har en sånn ???

• norska

Bride2B: jaha du- när det väl ordnade sig m färgen (det gikk at byta..) så har jag tagit fel storlek.. men jag provade en bonny hos Prinsessa i samma figur i storlek 36 och den passade.. jaja- jag får vel sy ut den om det skulle va så.. Och JA- frakten inngikk i det priset..

• raskan

tjingeling brudar!!! sitter å avnjuter kvällsmacka å te. Har gjort pepparkakshus med Erica å fy va kladdigt å kletigt ,men fint blidde det hihi.

• Rin

raskan: Åh! *avundsjuk* Vill också göra pepparkakshus... Min syster har en tradition att ordna pepparkaksbygge av det mer ovanliga slaget (ex Öresundsbron, kinesisk pagod) men jag missar tyvärr det i år...

Börjar nästan bli lite stressad nu eftersom inget händer på lokalfronten... Nackdel med att gifta sig en bit hemifrån är att man inte kan åka och titta på lokaler när som helst...
    Jaja, nu ska jag koppla bort bröllop i ett par dagar. Åker till hufvudstaden imorgon och blir internetlös (och BT-lös) till på fredag kväll... Ni som bor där uppe, är det mycket snö?

• Bride2B..

Tissa!! Jag tror nog att du med kan beställa en 10:a.. för jag fick ha i lite inlägg (fejk-tuttar) för att den skulle passa.. dessutom så är det korsettsnörning så då kan du ju bara dra åt hårdare eller lösare om det behövs.. Tror nog att en 10:a skulle passa dig, men om du är orolig kan du ta en 12:a så kan du ju göra så som du sa!

här är kanske något löjligt för en som bor i "Ghettot" och inte kan så mycket, men vad är en löpare och en epilator för något?

• Blåklinten

Bride2B...en löpare är en duk som är lite smalare som man lägger mitt på bordet....en epilator är en hårborttagningsmaskin som har små pinsetter som rycker bort håren...hoppas du förstår

• Bride2B..

hihi.. tack för att du klarade upp det för mig :) känner mig lite dum nu.. haha...

• Blåklinten

De ska du inte göra...de e ju inte ord man använder varje dag direkt

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)