• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Någon mer än jag som e lite av en kontrollfreak ???

Börjar märka de nu när man ska "dela ut" uppgifter till folk !!

• Bride2B..

jag e ett stort kontrollfreak!! Jag var det redan i skolan när vi t.ex. hade hemkunskap eller liknande.. jag ville inte attt någon skulle röra något... är fortfarande så då jag anser att ingen annan än JAG kan göra saker och ting perfekt... när det gäller bakning blir jag jättearg o sur när min lillasyster kall röra och lägga sig i.. det slutar me att jag skäller ut henne HÖGT och ber henne dra därifrån!!
    Letar någon efter ett kontrollfreak och en perfektionist så har ni hittat henne här *rodnar*

• Blåklinten

Samma här...har alltid koll på vart ALLT e eller vill iaf o nu när vi haft den röran här hemma har jag brutit i hop flera gånger !!!

Så hällst skulle jag själv vilja va toastmaster, planera allt inte bli överaskad me nåt...men de går inte har jag fått höra från min älskling

• norska

Från chicbridal...Vem köpte du i från? Har inte hört från henne igen- vet ej om hon jobbar på helgen så jag får vel se på måndag om jag får ngt svar..

• Bride2B..

blåklinten.. jag känner igen mig väldigt mycke..

norska.. ville inte berätta ;)

• Blåklinten

Nu har vi varit på julbord...lagom mätt för en gångs skull

• Bride2B..

julbord såhär tidigt??

• Blåklinten

Tidigt på året menar du ??

De e inte tidigt...de e ju knappt 4 veckor kvar till jul

O i morrn ska de sista juklapparna inhandlas !!!

• Bride2B..

haha OJ..! jag har inte ens börjat.. men det finns inget att inhandla i jul för jag har inte råd!!

Julbord brukar man äta från mitten av decemer (runt lucia vad jag varit me om m.m)

• Blåklinten

Va tråkit....handla julklappar e en av de roligaste sakerna på hela jul tiden tycker jag

När man äter julbord beror ju på när man får tid...vi va många o då går de inte lika lätt att få bord så man får ta när de finns ledig tid på restaurangen.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)