• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Rin

Bride2B: Vet du om du kommer att få klänningen med post eller via någon budfirma? För är den Posten så kan man ju vara ganska säker på när på dagen den kommer och att du kommer att få den snart om den redan är i Sverige. Men är det en budfirma kan det ju vara lite hur som helst...

• raskan

Ja jag börjar undra om inte säljarna är j*vligt slöa bara!!Det står på deras sida att det tar ca 7 dagar innnan dom skickar korsetten eftersom det är en beställningsvara!!Det roligaste är att det är en månad sen på tisdag bläääää.
    Hoppas att din klänning kommer idag !!Kramiz millan

• Bride2B..

Rin.. de skickar den me en amerikanskt budfirma, USPS...

Millan.. tack det behövdes.. hoppas verkligen din korsett kommer snart me.. 1 månad e ganska mycket, men inget emot min lååånga väntan på min klänning då jag väntat MER än 3 månader..
    men du förtjänar att få dn vackra korsett tycker jag ändå!!
    Håller tummarna för dig me!!!!!!!!!

• raskan

å jag för dig!!!!Kramiz millan

• Bride2B..

millan, tack gullet.. *kramar om hårt*

• smilie

Bride2Be:
    Har du ringt storesupport?
    *nyfiken*

• Bride2B..

ne faktiskt inte än... men det skall jag göra på direkten när jag kommer hem från socialmötet.. jag ska vara där kl 11.00.. måste klä på mig

• agrolsy

1. Ålder (din och din M2B's)
    jag 20, han 22
    2. Vad heter du/ni?
    Elsa, Johannes
    3. Vart bor du/ni?
    Göteborg
    4. När har ni satt datumet?
    18 juni
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    bokat kyrka, präst, festlokal. pratat med folk (toastmaser osv). Köpt tyg samt mönster till klänningar (brud-, tärn- och näbbklänning)
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?
    lätt klockad kjol med litet, litet släp. överdelen har hjärtformad ringning och snörning i ryggen. slutar i en "spets" framtill

• Bride2B..

hej elsa och välkommen till tråden :) kul att se ännu en ung brud här :) vilken kyrka har ni skall ni gifta er i? och vilken festlokal?

• norska

Tack för din "inbjudan" i denna långa tråd. Vet inte om jag e lite för gammal för at räknas som "young bride" men skriver endå!
    Vi är 27 (jag) respektive 31 (M2B) och bor i Stockholm. Vi ska gifta oss hemma i Norge 14.e maj 2005. Vi har bokat kyrka, lokal, bestämt 3 rätters och nu om dagarna ska jag beställa min fiiiina klänning som du oxo ska ha Bride2B! Håppas du får din nu snart- måste va jobbigt at veta at den finns i sverige..
    Kram

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)