• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • brud 05

Vad roligt Bride2B att klänningen passade! Måste kännas hemskt skönt att ha den hemma. Brukar du oxå säga god morgon till din? :D

• Bride2B..

brud 05...hehe njae gomorgon blir det inte, men en glimt blir den konstant för att se om den verkligen finns där ;)

maroon, vet ej om du uppfattade min o min M2B's ålder men vi är 19 båda två... eller nja, jag fyller 20 om nästa månad *ler*

• norska

KRIS! Tror jag har beställt fel färg på klänningen! Det måste va den färgen du har best. som är den på bilden va? Och jag tänkte inte på färgen då jag betälde utan trodde den på bilden kom upp automatisk... Puckad- eller hur?!? Men nu har min M2B mailat henne så jag håppas det går at ordna- annars tror jag vel inte den andra är helt fel heller- men hur kan man missa en så stor grei??? Stressad bridezilla??

• Blåklinten

Hej maroon och välkommen !!
    Jag är 22 och min blivande 25.

• norska

Sorry maroon och välkommen Är så upptagen i min egen lilla värd at jag glömmer va artig! Jag e 27 så om jag är ung är du det oxo!!!

• raskan

ja jag är 25 å gubben 26!!Kramiz millan

• Bride2B..

norska.. det är inga problem.. har hon inte mailat dig o frågat vad du har för storlek? för då frågar hon samtidigt vilken färg du vill ha.. jag tog den me "pink" i.. och då ser den EXAKT ut som på bilden... SKITSNYGG me andra ord :D vilken storlek blir det?

• norska

Jaha det kanske hon gör.. Vi hadde ju mer enn nog at diskutera priset... Ja det ser ut som om det skulle va lite "pink" i den.. Det går vel säkert at lösa.. Har sagt storlek 8.. Va tog du för storlek?

• Bride2B..

en 10:a... vad har du för storlek på bysten? hur mycket får du betala?

• Blåklinten

Gomorron på tjejer...någon mer här ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)