• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

Masterhand..? var det den beiga du en gång visade?

• Bride2B..

hehe kej... :) han blir säkert jättefin i de kläderna.. :) hört att d gått bra me klänningen och att du är nöjd :D kul att den börjar sys snart me.. min klänning borde komma snart, nu i veckan kanske *håller tummarna* hoppas den kommer imon eller på tisdag.. för jag kommer inte vara hemma från o me onsdag-söndag sedan... *nervös*

• Blåklinten

Ååå så spännande...håller tummarna för att den kommer före du åker bort då !!!

Ja efter jul börjar hon sy klänningen

• Bride2B..

åhh vad pirrigt... :) jag tror jag har hittat vår festlokal förrästen.. vet inte om jag nämnt det.. minns inte mycket nu för tiden *ler*

• Blåklinten

Vi har åxå hittat festlokal o bokat den..de känns bra så nu håller jag på att leta catering

• Bride2B..

:) yeeeiiiyyhhh... vad har ni tänkt att ha för mat?? hur ser lokalen ut?? har du någon adress dit så man kan se??

• Bride2B..

det ser mysigt ut.. :) jag ska inte visa den jag tänkt mig än, tänk om någon annan göteborgare hinner sno åt sig iden innan jag kollat om vårt datum är ledigt.. jag återkommer me att visa.. :)

• Blåklinten

Vet inte om de finns någon bild...ska se om jag hittar någon senare.
    Den har iaf ett ganska litet kök från köket e de lixom 2 fönster utan glas till ett mindre rum där antagligen barnen kommer att få sitta sen e de en likadan avgränsning o en dörröppning till stora lokalen med fönster längs ena hela långsidan o en scen på kortsidan...kan kanske ta en bild me digitalkameran

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)