• Oktober-04

Ny oktobertråd

Ok, någon sistaminuten panik?

Kom imorse på att vi glömt att beställa bröllopstårta. Smart! Det konditoriet vi ville ha sa först att de inte kunde ordna pga för många beställningar och för få bagare. Med darr på rösten gick det dock. Puh!

Idag hämtade jag klänningen... åh. :)

Programmen och bordsplacering är KVAR! Annars allt fixat!

• Svar på tråden Ny oktobertråd
  • fröken Dammråtta

Pa´sHeffaklumpan
    Detsamma till dig!
    Jag fick möjlighet att ta ledigt idag. Dottern och jag har varit ute och ätit, nu har vi städat av huset och nu ska vi ut och plocka av de få rönnbären som finns kvar i trakten!
    Jag ska baka tårtorna ikväll, nej inte baka bara dekorera förstås......
    Detta var det sista inlägget innan bröllopet!
    KRAM!

• Ciac

Hoppas bröllopen gick bra för er i helgen??
    Var själv o övade igår samt blev gubben o jag "hippade" av mina syskon med respektive. Får fila på dom sista detaljerna imorgon. Hoppas jag får sova inatt, har inte sovit ordentligt på 4 nätter...mycket som snurrar i huvudet..men det vet ju ni hur det är.
    Ha det gott, skriver nog inte så mycket innan bröllopet, får se vad tiden räcker till!

• fröken Dammråtta

Tack Ciac
    Som jag skrev i en annan tråd:
    En kortis från dagen efter!
    Gårdagen blev om möjligt ännu bättre än vi vågat hoppats på!
    Allt var helt enkelt underbart!
    Jag lyckade till och med sjunga i kyrkan för min man utan att tårarna kom!
    Festen blev kanon! Vet inte vad jag ska säga om vår underbara släkt och våra fantastiska vänner som gjorde "vår" dag till ett fantasiskt minne!
    Kort kommer snart att finnas till allmän beskådning! Tyvärr var korten från dotterns digitalkamera inte allt för lyckade så vi väntar ett par dagar...

• Vilgotha

Nu är jag fru och jag hade en alldeles, alldeles underbar dag.

• Stina.P

Grattis Vilgotha!

Grattis fröken Dammråtta!

Nu är Ni också fruar.... ;)

• Pa´sHeffaklumpan

En kortis två dagar efter.... Är fortfarande lika lycklig och förvånad över att allt belv så perfekt
    Enda "plumpen" i protokollet var väl att vi tillbringade bröllops natten på akuten med sonen, kanske inte riktigt vad vi planerat

Härligt att även ni, fröken Dammråtta och Vilgotha hade det underbart i lördags, visst blir man alldeles varm i hjärtat när man tänker på allt som hände.....

• Rystall

Vi vill gärna se lite bilder från era bröllop

Grattis till er alla!!!

• Katt

En till som blev fru i helgen! Skriver mer imorgon i egen tråd och ska försöka lägga ut lite bilder!

• Stina.P

Grattis Pa´sHeffaklumpan!

Grattis Katt!

• fröken Dammråtta

Pa´sHeffaklumpan
    Vad bra att höra att din dag också blev så bra!
    Vad hände med sonen så?

Svar på tråden Ny oktobertråd