• Oktober-04

Ny oktobertråd

Ok, någon sistaminuten panik?

Kom imorse på att vi glömt att beställa bröllopstårta. Smart! Det konditoriet vi ville ha sa först att de inte kunde ordna pga för många beställningar och för få bagare. Med darr på rösten gick det dock. Puh!

Idag hämtade jag klänningen... åh. :)

Programmen och bordsplacering är KVAR! Annars allt fixat!

• Svar på tråden Ny oktobertråd
  • Tessius

Jag är förvånansvärt lugn, har inte ens blivit nervös än! Vi har en del kvar att göra som bordsplacering och festhäften men det löser sig alltid! Vi gifter oss inte förrän den 16:e så det är gott om tid, hehe!

• höstbrud

Jag har lite halv panik har inte börjat med bordsplacering och festprogram än och vi gifter oss den 9:e.

Lämnade in ringarna för gravering i dag så nu är det alldeles tomt på fingret.

• Pa´sHeffaklumpan

Relativt lungt med bröllopsstressen här....

Har precis varit ute på lunch och hittade urfina hårnålar med pärlor på till håruppsättningen Hihi, jag som aldrig varit det minsta intresserad av dyliga saker tidigare Än är inte undrens tid förbi

• Whiskie

Ska vi fortsätta här istället??
    Den 9:de är det vår tur oxå. Det börjar bli lite nervigt nu. Har itne pratat med prästen ännu, men han ringer väl. Kantorn har vi redan pratat med så glömda är vi inte:-
    Hippade och svensexade blev vi i helgen så det är förhoppningvis över

• Pa´sHeffaklumpan

23:e är det dags för oss, alldeles få få lediga helger kvar

• Katt

23:e här också.
    Fick på omvägar höra att min blivandes vänner planerade svensexa till helgen. Eftersom min tärna lovat att varna mig när det var dax för svensexa och inte gjort det så kanske det är min tur samma dag!
    Lite illa var det dock eftersom min blivande och jag bokat in oss på Torpa pensionat i helgen med spa och allt.
    Har flyttat det till nästa helg (andra gången vi flyttar!) men då fanns inga spa tider så efter svensexan får jag prata med min blivande hur vi gör nu. Rörigt värre och lite dåligt att de inte kan kolla om vi är uppbokade! :)

• Mie

För oss är det dags sista helgen i oktober, 30/10, men det närmar sig med stormsteg......
    Men jag är fortfarande förvånansvärt lugn, det enda jag oroar mig för när kommer möhippan?? Jag hade ju gärna velat veta när det blir, så man inte har planerat att göra något annat den helgen!

• Anaurora

Höstbrud: Jag lämade in våra ringar idag också! Får tillbaka dem nästa lördag (en hel evighet!!!). Och tomt är det på mitt finger också...

• Mi21

Den 22 är det dags för oss.... det mesta är klart men väääääntar fortfarande på klänningen, den skulle komma i mitten av september men har inte dykt upp ännu...
    Men det är väl bara jag som räknar dagar.... :)

Svar på tråden Ny oktobertråd