• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • MalinF

Skratt-Maja,
    åker du från KTH till Medborgarplatsen i eftermiddag?

• Hjässan

I´ll be there...
    Tror jag...Om jag vågar

• Antonia

Hjässan klart du vågar! Jag har inte varit på sån här träff innan heller. Men känner ändå att det ska bli superkul att träffa några som är mitt uppe i bröllopsplanerna som man själv är. Så hoppas jag att jag ska få en massa tips, idéer samt inspiration! Kul att få ett ansikte på de man pratar med så ofta över nätet!

• Hjässan

Är det ok för alla då om man kommer.
    Jag har ju inte varit med här på tråden!

• Antonia

Självklart! Alla har inställningen "the more the merrier" nu verkar det ju blivit något bortfall oxå så det är ju bara bra om vi blir flera!

• MalinF

Självklart! Jag skriver upp dig på listan över vilka vi ska försöka pricka av och få med oss till fiket. Välkommen!!

• Hjässan

En tackar och niger!
    Ska bli spännande det här. Om ni ser en förvirrad stackare utanför BK,då är det bara jag!

• Antonia

Oj här är vi snabba och aktiva två svar inom loppet av två minuter... coolt! :)

• skratt-maja

japp det gör jag, ska vi sammanstråla utanför 7-eleven strax efter fem...
    jag har svart jacka svart ryggsäck, svart annan väska, glasögon och ljusa byxor...

Svar på tråden BT-träff Stockholm