• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Rydén

Den 11 kan ni räkna med mig.

*går och ställer sig utanför bengtssons och väntar*

• Hjässan

Ska bli kul att träffa dig rydén!

• Skrutthumlan

Kalas!

Jag kommer också! =)

(Louise)

• Midvintertös

Hifi butik, OK. klockan 17:30, räkna med mig.

• Hjässan

Kuuuuul!
    Vi kommer ju bli en massa brudar!!!

• HannaK

Jag är lite sugen jag också, men vet inte ännu om jag kan den dagen. Hoppas dock att jag kan dyka upp! :D /Hanna

• Antonia

Vi verkar bli ett rejält gäng denna gång, kul! Nu ska jag lämna jobbet för idag. Hoppas ni får en trevlig kväll allihop!

Kram på Er!

• MalinF

Jag tror att det blir buskul!!
    Nu ska även jag börja dra mig hemåt, jag var här 07.15 imorse och nu börjar min hjärna kännas rätt avslagen...

Skoj att vi verkar bli så många nästa gång!

Ha en bra kväll tjejer!

• Majbrud 05

Hej,

Det verkar som att ni hade trevligt häromdagen. Jag skall också försöka hänga med den 11/10. 17:30 vid Bengtssons vid S:t Eriksplan, var det så?

Va kul!
    Kram
    Jennie

• lilla fröken

Hej !

Gifter mig den 14 maj-05 får man haka på ? Orkar inte läsa igenom hela tråden. JAghar förstått det som att det är den 11/10 17.30 vid BEngtssons på St Eriksgatan. Hur många blir ni ? Vart ska ni gå ?

Svar på tråden BT-träff Stockholm