• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Hjässan

Hallå tjejer!
    Hoppas det är bra med alla...
    Med MalinF är det säkert helt utmärkt! (Inte alls avis...Inte det minsta! Ligga på en segelbåt i solen.Det låter myyyycket jobbigt!)
    Antonia:Hur gick det i helgen? Löste sig allt?

• skratt-maja

Här är allt bra men under helgen har en massa nya funderingar dykt upp gällande praktiska saker kring bröllopet, hur göra med klänningen efteråt och sedan bekymret med kusinbarn som jag inte träffat på år och dag... de känner inte mig....

• Hjässan

Ja,dessa gränsdragningar kommer man bli gråhårig på! Hur 17 gör man? Vi ska inte ha barn på bröllopet,men hur länge är man barn?

• skratt-maja

15 kanske är en bra gräns.. vet att jag suttit vid barnbordet tills jag var 15 och tyckte tyvärr att det var tråkigt sista året så att säga men jag förstod varför redan då... så att jag kunde smita lätt om det blev tråkigt att sitta stilla, dock kommer ju det att bli svårare när det är den stora dagen för just mig... fast bruden kanske kan få bli ursäktat *fniss*

• skratt-maja

vet inte jag är här i alla fall.

Dock måste jag meddela att jag inte kan den 11 för min mamma är istan och vis ka gå till tygaffärer och se om vi kan få detta inköp av klarat. Har en kompis som precis förlovat sig och gifter sig i april och ajg har tipsat henne om den 11, dock finsn inte hon ännu här på torget!

• Hjässan

Trevligt att du är här iaf!
    Jag förstår...Det är klart man vill umgås med mamsen om hon inte bor i närheten!
    Du får väl be din kompis titta in här...

• Antonia

Hej Tjejer!

Jag har försökt hålla mig borta från BT igår och idag. För att jag har så mkt på jobbet. För när man väl är inne här är det svårt att slita sig. :)

Allt var ett missförstånd i helgen. SKönt att ha pratat ut och att vi förstår varandra. Han har haft en jobbig vecka och lite så.

Tack Anki04 för ditt inlägg, håller verkligen med dig! Det är bara för honom att skaffa sig lite killpolare i stan, jag har ju en del som han kommer väldigt bra överrens med vilket är kul.

När jag pratade med tegelvalvet ville de gärna veta innan vad alla skulle äta, iaf de som ska äta. På tegelvalvet.se finns menyn så bestäm er får nåt så är det smidigare för dem + att det går fortare att få maten sen.

Hoppas ni har det bra alla! Längtar tills vi ses igen!

Kram

• mrsbasse

Mrsbasse.. Inte mrsbrasse.. Men brasse hade ju vart ganska kul..
    Jag brukar vanligtvis jobba måndagkvällar så jag får se hur det blir den 17. Men förstår att ni måste veta snart.
    Vi tar förresten hans namn...oxå lite traditionell plus att han e enda sonen i familjen.. Plus att jag tycker det e väldigt fint!:) Ha det! Kram

• mrsbasse

den 11 menar jag... Lite småvirrig:)

Svar på tråden BT-träff Stockholm