• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • raskan

å jag som så gärna vill komma men nu sitter jag hemma med 2 sjuka barn så det lär bli en omöjlighet.Ja ja jag får se till å dyka upp till nästa träff.Kramiz millan

• KKB

Tegelvalvet? Men... det är supernära där jag jobbar! Jag kanske måste dyka upp en kort stund innan jag åker hem till min man :)

Shalimar känner igen mig, annars så har jag jeans och vinröd jacka på mig idag. Ser lite trött ut också, jetlag erfter smekmånaden ;)

• HannaK

Jag ska försöka komma. Det är mycket på jobbet, men det vore kul att åtminstone titta in och stanna en stund!

• Antonia

raskan, synd att du inte kan denna gång men det blir fler!

KKB, japp då måste du ju bara komma förbi så vi får träffa dig och snacka lite.

HannaK du är mer än välkommen.

Va glad jag blir att vi blir ett gäng iaf!

• KKB

Sorry, måste vara hemma och fixa ett annat ärende... Skall nämligen få hem vår katt som varit hos en väninna medans vi varit på bröllopsresa. Kan inte tacka nej till att hon har möjlighet att skjutsa hem kissen! Men jag ser fram emot att läsa om Er träff och kanske blir det nästa gång!

• Rydén

Jag har tyvärr blivit sjuk så jag kan inte komma
    Känns jättetråkigt....

• shalimar

Jag kommer iallafall! Tegelvalvet 17.30 då?

• Antonia

jag kommer så fort jag kan

• Emilia

hoppas ni som kunde får en riktigt trvlig kväll!!

//emilia

Svar på tråden BT-träff Stockholm