Va roligt för dig! Jag fick foton när jag kom hem som jag ska sätta in i album, men orkar inte ikväll.
Just nu är min blivande och jag lite osams. Det känns så knäppt. Sen han flyttade till mig så har vi varit tillsammans hela tiden, förutom när jag varit iväg och träffat vänner på fika. Jag har varit ute fre lör nästan varje helg innan vi blev tillsammans och har inte alls samma behov längre. Men jag har bara singelkompisar och de tjatar
på mig att jag ska ut med dem. Hittills har jag och min PV varit med ut då och då. Imorgon är det bara ett gäng tjejer som ska ut och de vill ha med mig, vilket jag verkligen vill. Fast på sätt och vis vill jag ha med honom oxå. Men det känns inte rätt att alltid ta med honom när jag ska ut med bara singelvänner. Just nu pratar vi inte för jag tror att han känner sig besviken för att inte han inte känner att han är välkommen imorgon. Sen han flyttade till mig så har han lämnat alla sina vänner hemma i sin hemstad. Jag vet inte hur jag ska göra, känns jobbigt hur jag än gör, vad skulle ni gjort? Är bara ledsen nu och hur det än kommer bli så kommer det inte bli kul imorgon, även om jag verkligen sett fram emot att gå ut. Behöver lite råd och lite tröst just nu!
:(