• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • skratt-maja

Hej alla!
    vi har ännu inte bestämt vart vi ska gå, men dåantalet växer kanske de tär bra att bestämma ngt i förväg eller det kasnke inte behövs en måndag kväll?

• MalinF

Jag håller med Skratt-Maja, vi får nog sondera lite hur många vi blir och kanske bestämma i förväg vart vi ska. Om vi ska äta något så kan det nog vara en hit att beställa bord i förväg. (Vet inte hur ni andra är, men så dags på kvällen börjar det bli dags för mig att stoppa mat i magen för att inte bli trött och kinkig).

• Hjässan

Hej allihopa!
    Jag håller nog med...Lite mat vid den tiden skadar inte...och ett glas vin till skadar ju inte heller.Vi verkar ju bli ganska många den här gången så en bokning kanske skulle vara på sin plats? Är det ngn som har något förslag på var vi kan gå? Är själv inte så hemma i den delen av stan.

• Midvintertös

Hjässan !

Jätte bra idé tycker jag! Men jag hör inte hemma där heller, jag hoppas på att jag hittar rätt hörn.

• mrsbasse

Hej Hej!
    Här e ännu en som planerar bröllop.. Valborg nästa år ska vi gifta oss! :)
    Får man kanske va med i eran mysiga tråd? Som sagt tidigare.. Känns som om andra kan tröttna på mitt bröllopsbabbel..;)
    Kram kram till allihop!

• Antonia

Hej Alla! Det har varit en lång dag idag. Har sminkat hela dagen så jag har varken kunnat sitta på BT eller ens hunnit äta. Så det blir till att sussa snart! :)

Om vi ska äta och dricka vin så tycker jag att Tegelvalvet är bra, rätt stort, rätt bra priser, det ligger ju mitt på St Eriksplan. Annars är det väl Helens HK Resaturang eller vad det heter som ligger på torsgatan. Där har jag aldrig varit. Det var mina förslag iaf. Jag kan gärna ta på mig att boka bord om vi kan bestämma vart vi ska.

Hoppas ni alla har det bra! Hörs i morgon!

Kram på Er och God natt! :)

• MalinF

Jag håller med Antonia, Tegelvalvet är inte dumt alls!

Idag är sista dagen innan semestern, imorgon bär det av! Vi hörs när jag är tillbaka! Kram så länge!

• Hjässan

Godmorgon tjejer!
    Har aldrig varit på Tegelvalvet,men det låter som en bra idé.

• Midvintertös

Hej!

Har heller aldrig varit. Men jag är med.

• skratt-maja

Så heter den ju, tack Antonia.. det var helens jag har gått och fudenrat på, har varit där ett par gånger slinkit in efter jobbet och det har alltid då varit stora sällskap och man får otroligt bra service.
    Så jag lägger nog en röst på dem...

Nej, nu ska jag iväg på pilates intro på pilates center och det ser jag verkligen fram mot

Svar på tråden BT-träff Stockholm