• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • MalinF

7-eleven blir bra, min föreläsning i F1 slutar runt 17 så det tar väl ett par minuter ner för mig.

Jag har svart halvlång skinnkavaj, svarta jeans, brunt hår i någon slags improviserad svinrygg, svart handväska...och jisses, vad mycket svart det blev....-D Jag lovar jag är inte vare sig depp-rockare eller Goth!

• skratt-maja

MalinF, då syns vi då, trevligt att vi kommer tillsammans...
    Hoppas föreläsningen är givande!

• Hjässan

Uj,uj...Det här ska bli kanonkul!
    Hur många blir vi?
    Vart ska vi gå?
    Jag frågvis? Nääääää

• skratt-maja

Vi har inte bestämt vart vi ska gå, vet att MalinF eftersökte ngt matigare fika så har du el ngn annan förslag så tas de gärna emot...
    Jag ser gärna att stället inte är alltför rökigt....

• Hjässan

Jag har inga vettiga förslag...Tyvärr!

• skratt-maja

aja, då får vi se vad vi är sugna på så får vi se vad man hamnar!

• Antonia

Nu är det inte lång tid kvar... ska försöka sluta en halvtimme tidigare så jag kommer iväg fortare... ringer dig MalinF så jag hoppas att du har mobilen på :)

• Hjässan

1½ timme kvar till sammandrabbningen...Är ni redo!??

• shalimar

Jadå! Jag har vit skinnjacka m pälskant samt håret i en bruduppsättning (!!!) så mig lär ingen missa... ;)

• shalimar

Tack för ikväll, tjejer!!! Jag hade jätteroligt! Vi träffas igan snart och delar på en flaska vin (eller två, eller tre) ... eller hur Antonia ;)

hehe

/shalimar - alias jättefrisyren

Svar på tråden BT-träff Stockholm