• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Rydén

Hahaha

Tomteluvor, ja då kommer vi nog hitta varann jättelätt.

• Antonia

Jag kan nog komma till 18-tiden. Hur många blir vi nu då? Nån som vet? Jag behöver inte ta tomteluva då va, eftersom jag möter upp på fiket... ;)!

• Rydén

Ja, hur många är vi nu?

Någon som har koll på det?

Ska man kanske ge ut sitt mobilnr så att vi alla kan nå varandra om man t.ex blir fördröjd eller inte kan komma?

• poppis

Jag kommer och jag äger tyvärr ingen tomteluva men eftersom jag också kommer sent så behövs den inte! MalinF du får en beskrivning i telefon

• shalimar

Vi knyter ett band i nån färg runt remmen på hand/axelväskan! Valfri färg, men ett band ska det vara...

• Antonia

Jag har kommit fram till att vi blir sju stycken :) kul! Om det är någon som jag glömt el som vill följa med så är det bara kul. Om det är någon som inte kan av de jag skrivit ner så säga bara till.

Hittills är vi dessa:
    MalinF
    Rydén
    Skrattmaja
    Shalimar
    poppis
    brud 05
    Antonia (jag)

Ska bli jättekul!

• shalimar

Har vi satt en ny tid, eller är det 17.30 utanför BK som gäller???

• MalinF

17.30 utanför BK är det som gäller.
    :) MalinF

• skratt-maja

Låter bra detta, ett band runt väskan det ska jag försöka komma ihåg....
    vill ni ha tag i mig är det skrattmajan@hotmail.com som gäller.....
    ses i nästa vecka hoppasni får en trevlig helg, själv jobbar jag mest hela tiden .....

• Antonia

Jag vill oxå önska alla en trevlig helg! Hörs säkert på måndag men ses på tisdag!

Kram!

Svar på tråden BT-träff Stockholm