• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • brud 05

Ja, det var verkligen skoj. Glad att jag vågade mig dit! ;)

• Antonia

Hej och Godmorgon!

Jag ville in på BT direkt när jag kom hem men fick inte för min stackars PV som ville umgås med mig istället. Vilket jag iofs inte klandrar honom för ;)!

Jag hade superdupertrevligt igår! Synd att tiden gick så himlans fort! Vi hade ju massvis att prata om ju!

Shalimar och alla andra här på BT, vi bokat in en ny tid för träff mån den 11e oktober på St Eriksplan denna gång. Vore kul om vi blev ett gäng även då!

Och gärna lite vin, för de som vill :)

Brud 05, har du tid att ses innan och visa mig lite foton och berätta mer om bröllopet du var på, är jättenyfiken. Vi hann ju inte prata så mkt heller eftersom du sagt längst in och jag nästan längst ut.
    Vi kan ju höras om det på mailen.

Ni va alla jättegoa och jag är glad att jag gick dit igår även om jag var trött från början.

Kram på Er!

• MalinF

Godmorgon allihop och tack för igår!
    Fantastiskt roligt att få prata bröllop med folk som också håller på att planera!

Kul att träffa er alla! Vi ses den 11:e igen (jag sticker på semester nu en vecka, Seglingskurs på Korsika...jag som är en riktig landkrabba...hjääälp!!)

Kram på er!
    Malin

• Hjässan

Hallå tjejer!

Det var jättetrevligt igår....
    Kul att alla var så glada och öppna!
    Jag tror vi kommer ha skitkul i väntan på våra kommande bröllop!
    Fram för fler BT-Träffar...Och gärna ett par glas vin!

• skratt-maja

Vin är aldrig fel!

Instämmer med er andra att det var roligt att ses, skönt att höra om andras fudneringar, eventuella tips och bekymmer.

Malin, hoppas att du får trevligt på Korsica, har hört att det ska vara ett härligt ställe att klättra på....

Själv går jag och väntar på brev från catering firma till huvudrätt, det är inte det lättaste att hitta tycker vi.

• Antonia

Kul att alla hade så trevligt igår. Det kändes verkligen som alla trivdes! Skönt! Ser redan fram emot nästa träff faktiskt.

Och vin gör det hela lite festligare :)

Malin, önskar oxå din en supertrevlig resa!

• raskan

det låter jätte mysigt att träffas!!!Får man följa med nästa gång kanske?Kramiz millan

• Hjässan

Håller med tidigare talare:
    Malin...Ha en superrevlig resa. Segla lugnt!

Shalimar:Har du hittat alla hårnålar än...?

• Antonia

Millan! Självklart är du välkommen att följa med nästa gång! Anteckna den 11 okt i almanackan! :)

• Rydén

Vad kul att höra att ni hade roligt igår.
    Blir riktigt avundsjuk
    Tyckte det var jättetråkigt att jag inte kunde komma.
    Men räkna med mig nästa gång

Svar på tråden BT-träff Stockholm