• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • skratt-maja

Åh, jag har helt missat att ta med mig ngt, men jag har en massa idéer i huvudet.
    Inbjudning höll vi att knåpa med i helgen men tyvärr ligger det på datorn hemma....men jag vet ju hur vi gjorder så att säga.

Syns ikväll!

• Monkar

Jag tänkte också försöka komma. Får se hur länge vårt byggsamrådsmöte pågår bara (håller på att bygga hus i Vallentuna). Hoppas att det ryms en barnvagn på cafeét vi ska till då jag kommer att ha min 10-mån son med mig och att det går bra för er andra med en liten parvel.

• miafia

Hej på er alla..
    SKulle också gärna hängt på idag men har styrelse möte ikväll...
    Kanske nästa gång
    p.s/ är numera Fru sen i lördags....

• Majbrud 05

Hej på Er,

Det verkar vara några av er som inte kan ikväll och jag har missat det helt.
    Kan vi inte tänkas göra om det igen för oss som inte kan idag (och givetvis alla andra..). Tråkar nog ut både släkt och vänner med mitt tjat och min planering så det vore kul att träffa 'likasinnade'.

Vad sågs om början på oktober, förslag?

Kram
    J

• MalinF

Om jag räknat rätt ser det ut så här:
    MalinF
    Rydén (kanske, fyller år imorgon)
    Skrattmaja
    Shalimar
    poppis (kanske, är lite krasslig)
    brud 05
    Antonia
    Monkar (kanske, byggmöte)

Vi ses ikväll! Och en fika i början på oktober ska vi nog också få ihop för de som inte kunde idag.

• Hjässan

Antonia...(eller nån annan)

När,var ,hur?
    Det här låter ju skitskoj!
    Har ni träffats tidigare?

• skratt-maja

Hjässan, vi ska ses uanför Burger king på medborgarplatsen kl 17.30 idag
    vi har inte träffats tidigare så det ska bli spännadne

hoppas att du ser detta och hinner svara, min epost finns här ovan om du vill svra den vägen istället

hoppas att vi ses ikväll då...

• MalinF

Alltså, jag lyckades naturligtvis inte heller få med en enda inbjudan eller festprogram. Jag kom däremot ihåg att ta med mig själv, och (tro det eller ej) anteckningsblock inför eftermiddagens föreläsning på KTH. Jag lovar jag kommer att sitta där utan penna istället...

Nåja, det ska bli himlans kul att träffa er ikväll i alla fall! :.)

• Antonia

ja det ska bli superkul! Hjässan hoppas du oxå har möjlighet att komma!

Svar på tråden BT-träff Stockholm