• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • shalimar

Hm uggh, jag ägnade ca en halvtimma åt att plocka nålar och försöka reda ut håret imorse, men till slut fick jag ge upp. Det översta "lagret" är iaf slätborstat, men under finns det TUPERING som jag inte klarar av att kamma ut. Så jag sätter upp en enkel (???) svinrygg när jag går ut bland folk, sen tänker jag överlämna åt nån på MUI att trassla ut mitt hår när jag ska dit igen imorgon (ska sitta sminkmodell den här gången som tur är).

Pust! Ja, man vet iallafall vad man har att vänta dagen efter bröllopet... 2 timmars arbete innan man kan gå ut ur hotellrummet...

• Hjässan

Hahahaaa
    Ja,det kan vara bra att ha med i beräkningarna!

• Antonia

Tack Shalimar för mailet. Kul att ha alla uppgifter. Japp jag stavar mitt riktiga namn så ;).

Förresten är det nån som har hotmailen som msn oxå? isf vore det ju kul om man lade till er där oxå!

• Skrutthumlan

Hej hej!

Här är en till stockholmare som ska gifta sig nästa sommar!

Det låter som att ni hade det kanon kul igår, så jag hoppas jag kan hänga på den 11 okt =)

/Skrutt

• Antonia

Of course, the more the merrier.... vi hade verkligen superkul igår! Tillslut kanske vi får abonnera ett helt ställe ;)!

Shalimar vi pratade om att ses utanför Bengstssons på St Eriksplan. Den 11e!

• shalimar

Oki. Den 11 är en måndag, eller hur? Det spelar iofs ingen roll, I'll be there! (om inget oförutsett inträffar)

• Midvintertös

Vart ligger Bengtssons någonstans? Bara så man hittar...

• Hjässan

Antonia:
    Jag har MSN, Zenga27@hotmail.com
    Vore kul att gagga lite där oxå...
    (Det står Björne,men det är jag som använder det)

Bengtssons ligger mitt på S:t Eriksplan.Det är en stereo/Hifi butik som ligger på gaveln på ett hus som vetter mot S:t Eriksplan.Är ni där går det nog inte att missa.

• Hjässan

Vi sa väl samma tid... Kl.17,30

Svar på tråden BT-träff Stockholm