• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • brud 05

Vad roligt! Ses på tisdag. Trevlig helg, alla! :)

• Rydén

Det ska verkligen bli jättekul.

Hoppas bara jag vågar komma.

• skratt-maja

Jag är iten så farlig och jag tror inte de andra är det heller Jag har varit på BT träff tidigare med ett annat gäng och det var verkligen trevligt! Så jag har inga andra erfarenheter än goda att berätta.
    Så jag hoppas att vi syns på tisdag Rydén!!

• Mad

å jag skulle också vilja vara med men den dagen är dålig för mig = ( kan det inte bli en till senare i höst? vill också fika = )

• skratt-maja

puffar lite så att inte ngn missas om vad som händer

Syns i morgon blivande brudar!

• poppis

MalinF: Jag har mailat dig.. jag är lite hängig idag så jag är inte helt säker på att jag kan komma men jag hör av mig i vilket fall som helst!

• Rydén

Jag är inte heller säker på att jag kan komma.
    Fyller nämligen år imorgon och några kan inte komma imorgon så därför vill dom gratulera mig idag...

Så stå inte och vänta på mig. Har jag inte dykt upp vid den sagda tiden så kommer jag inte.

Känns lite tråkigt eftersom jag verkligen sett fram emot att få träffa er..men men vad gör man inte för släkten

• Hjässan

Tjena alla brudar...
    Låter som att ni har trevligt här på tråden.
    Skulle oxå vilja gå på BT-Träff! Tror ni man kan få hänga på nån gång? Jag jobbar i city!
    Jag ska gifta mig 27:e Aug 2005 i Södertälje!

• Midvintertös

Hoppas ni får trevligt ikväll!

• Antonia

Usch va tråkigt att folk inte kan nu, hoppas det inte blir fler bortfall! Är så kul om vi blir några stycken ju!

Hjässan, du kan inte ikväll då? :) Om inte så blir det säkert om ett tag igen...

Jag vet inte hur länge jag kan stanna men kommer gärna ett tag iaf.

Vad har ni andra tagit med er? Jag har med mig lite festhäften, nån bröllopsbok och tidning. Jag skulle jättegärna vilja få tips på hur man kan göra inbjudningar och placeringskort bla om några har bra idéer på det!

Ser fram emot ikväll! :) Kanske ev kan komma till 18.00. men jag har ju Malins nummer så!

Svar på tråden BT-träff Stockholm