• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Antonia

Heeeej MalinF och ni andra!

Jag vill jättegärna fika inom en snar framtid. Vill komma igång med inspirationen på en gång och vad kan vara bättre med tjejer som vill prata om samma saker, mina vänner börjar oxå tycka att det är lite trist många av dem har inte ens pojkvän så det kan man förstå.

Den dag som passar bäst av tiderna du angav är 21/9 Efter 17 då jag slutar jobbet i Kista sen kan jag lätt som en plätt ta mig till city!

• MalinF

OK, då är vi tre som kan den 21:e efter 17:00! Vad kul!

Fler som vill hänga på?

• skratt-maja

MalinF, jag finns på kemi som doktorand så ajg tror inte att vi pluggar tillsammans! Min grundutbildning gjorde jag på ett annat univeristet.

tisdag vid hal sex på medborgarpaltsen låter bra men jag som tycker att medborgarplatsen är stor, kan vi säga ngn mer specifik plats? utan för BK eller så?

• MalinF

Burger King OK för mig!
    Dit hittar t o m jag som har världens sämsta lokalsinne!

• skratt-maja

Fast det kanske är trevligare att ta fikat på ngt anant ställe när vi väl har samlats!
    Syns i nästa vecka ser fram mot det!

• MalinF

Absolut fika någon annanstans! :) Vi börjar med att samla ihop oss vid BK och sedan får vi se var vi hamnar.

Kul det här!

• shalimar

Då kanske jag också kan hänga på???

• MalinF

Självklart!
    Alla som vill får hänga på!

Bra om vi vet ungefär hur många som vill fika, så vi vet när vi kan knata iväg och fika utan att riskera att någon senkommen stackare står kvar vid Burger King!

• Antonia

För mig kan det bli lite tight att hinna träffas vid halv sex eftersom det tar lite längre tid att ta sig in till stan, ev kan jag kanske sluta lite tidigare men det vet jag inte innan. Isf kanske jag kan ta någons nummer och ringa när jag är på G.

BK vart ligger det nu igen på medis? ligger det mitt på så man ser det när man kommer dit eller längre ifrån?

ska bli supertrevligt tycker jag! Kan inte alla ta med vigselblad, inbjudningar, festhäften och sånt som ni fått på andra bröllop som man kan titta på och få lite tips och idéer? Samt annat som man vill dela med sig av?

• MalinF

Funkar 18-tiden bättre för folk? För isåfall kan vi ju ta det istället?

Svar på tråden BT-träff Stockholm