• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • KKB

Rydén - man kan hyra bara lokalen, men då tror jag inte att porslin och servering ingår. Koksmästaren är duktig (tror/hoppas jag ;)) och de har menyer till schyssta priser.

Bara hyran kostar 7.900, från kl. 16 - 01

• poppis

Jag kan också den 21:a men jag slutar halv sex så jag kan inte vara vid medborgarplatsen förrän ca sex eller strax efter, men jag säger som någon annan sa att lämna tel.nr så kan jag höra av mig när jag är på g. Min mail är poppis2005@hotmail.com

• brud 05

Heeej!

Här är ännu en blivande brud som vill fika. Kan man hänga på den 21:a?

• MalinF

Självklart! Välkommen!

Poppis, jag mailar dig med mitt mobilnummer!

• Antonia

MalinF, vore guld om du mailade ditt mobilnummer till mig med om ni ska ses innan kl 18 den 21 sept.

antonia_xwall@hotmail.com

Vad är sagt nu då så man vet?

• MalinF

Tisdag den 21 september,
    17.30 vid hörnet vid Burger King på Medborgarplatsen. Det går att komma senare om man inte hinner tills dess!

Ta gärna med kul inspiration: inbjudningar, foton mm

Jag mailar antonia och Poppis så fort min nya mail-adress är klar (vill inte köra via jobbets...)

Jag är ganska lång och smal, mellanbrunt hår som når en bit nedanför axlarna, lite fräknig och gröna ögon. Har förmodligen en stor svart handväska och oftast klädd i mörka färger. Tja, lycka till och hoppas att ni hittar mig på den beskrivningen!

• Antonia

Tack, ser fram emot ditt mail... ska bli spännande, ska leta fram lite kul att ta med oxå!

• Rydén

Jag kommer nog också den 21 (om inget oväntat dyker upp)

Hmm, hur ska vi känna igen varandra. Borde vi inte göra nåt speciellt/ ha på oss nåt speciellt?
    Vi kanske ska gå på händer allihopa

• MalinF

Eller ha tomteluvor? Jag lovar, vi kommer att hitta varandra bus-lätt isåfall!

• brud 05

Hihi, gå på händer du så vet vi iaf vem du är ;)
    Men seriöst alltså, något litet tecken kanske kan vara bra.

Svar på tråden BT-träff Stockholm