• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • lilla fröken

Hej ! Jag kan tyvärr inte komma. Det vore trevligt att höra om ni efter träffen kom fram till något bra .

• Midvintertös

Hej allihop!

Jag måste tyvärr hoppa över denna träff med.

Sånt e livet, men jag ska följa med på nästa.

• skratt-maja

Har hittat lite kort på buketter och inhandlat en tidning om weeding flower så nu snurrar tankarna kring blommor.. synd att ja ginte kan komma den 11 men jag får hålla mig ajour med vad som händer via tråden.
    Hopaps att ni får en fin höst helg tjejer, själva ska vi en sväng till ikea... behöver lite mer belysning nu när höstmörkret faller...

• brud 05

Jag har oxå en bukettidning och drömmer ju nästan om detta svåra beslut ;)

• MalinF

Halloj! Nu är jag tillbaka från solen!
    Underbart med semester, trist att en vecka går så fort bara!! Jag seglade katamaran för första gången i livet, och det visade sig att jag var riktigt bra på att hitta vind och köra fort, buskul!
    (inte ett dugg avis, eller hur var det Hjässan? )

Än så länge så ser den 11:e lugnt ut för mig, men jag vet ju inte hur mitt projekt på jobbet mår (jag vägrar öppna mailen hemifrån när jag har semester. Har man semester, så har man semester och därmed basta! ). Håll tummarna....

• Emilia

Hur blev det med 11:e? *nyfiken*

• MalinF

Jag hade visst föraningar om att projektet på jobbet skulle strula till sig...det ser synnerligen besvärligt ut för mig att komma loss på måndag.

• Hjässan

Jag är på än så länge....

• skratt-maja

Kul att höra att ni haft en bra semester MalinF, själv har jag nedräkning tillmin... om två veckor är vi i rom så här dags.....
    jag kommer inte den 11, mamma och jag ska köpa tyg!!!!

• Skrutthumlan

Jag kommer också!

/Skrutt

Svar på tråden BT-träff Stockholm