• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • brud 05

Kan oxå 9/11!! Roligt, roligt! Vid 18-tiden eller?

• Popcorn

Jag tänker nog också hänga med er på tisdag och då blir det premiär för mig i BT-träffsammanhang .

Jag kan dessutom passa på att svara på frågorna som ställts tidigare.

1. Jag är 29 år (född 1975 alltså).
    2. Jag och min blivande man bor i Solna, vid Västra Skogens tunnelbanestation ungefär.
    3. Varken jag eller min blivande har barn.
    4. Vi gifter oss den 30 juli 2005.
    5. Jag är blond (hmm... inte riktigt ljusblond på riktigt men tack och lov kan man ju justera det hela själv... ) och har blå ögon.
    6. Jag är 168 cm lång.
    7. Fritidsintressen - sång och musik, dykning, mode/smycken/design, film och bröllopsplanering!
    8. Vi har inga djur nu men jag har tidigare haft kaniner och degus.
    9. Jag röker inte, har aldrig rökt och kommer aldrig att börja röka.

Jag ser fram emot att få träffa er alla!

• lillsmurf

Blir det tegelvalvet? 18-tiden? Har som sagt aldrig varit på BT-träff förut! Har läst i en del trådar att folk släpar med sig både det ena och det andra till dessa träffar, (typ bröllopspärm, pappersprover etc)??

• Antonia

Hej Tjejer!

Jag är på den 9/11, tegelvalvet kl 18, blir finemang för min del.

Lillsmurf och ni andra. Det är alltid kul om folk tar med sig sina planeringar, tidningar, gamla trycksaker fr andra bröllop mm mm. För att ge andra tips och idéer och för att visa vad man själv har tänkt sig.

• Skrutthumlan

Ju mer saker folk tar med sig, desto roligare! Kul när man kan byta tips och ideer!

Så jag hoppas att många tar med sig det dom har att visa.

/Skrutt

• Rydén

Den 9/11 kl 18 på tegelvalvet blir vi alltså:

Emilia
    MalinF
    Karenina72
    Antonia
    Skratthumlan
    Lillsmurf
    Brud 05
    Popcorn
    Rydén

Hoppas jag inte missat någon nu.

• skratt-maja

Anteckna mig också...
    jag är åter på banan gällande bröllopsplanering.. har haft annat att stå i men nu är det avklarat och ci kan fokusera mer på vårt bröllop.

• shalimar

och ta med mejjj föståss!!!!

• karenina72

Jag dyker också upp den 9/11, tegelvalvet kl 18. Det ska bli jättekul att träffa er!
    Här kommer mina svar på enkäten.

1. Hur gammal är du?
    32 år.

2. Var i stockholm bor du?
    Älta som ligger i Nacka

3. Har du barn?
    Nej

4. När gifter du dig?
    Förhoppningsvis nästa år

5. Vad har du för hårfärg och ögonfärg?
    Blont hår med grön/blå/grå ögon

6. Hur lång är du?
    1.73 cm

7. Fritidsintressen?
    Det varierar men jag läser mycket.

8. Har du djur? om ja, vad för sorts djur
    Har en katt.

9. Röker du?
    Ja, men i begränsade mängder...

• Emilia

Ohh vad kul! *längtar* Kan ta med mig lite saker som tidningar... som alal säkert redan har. Lite ideer och planer...

Behöver hjälp med menyförslag och sånt inför festen... så de som har menyer på G ta gärna med saker jag kan få tips ifrån!!

Syns absolut den 9/11 kl.18 på tegelvalvet. Ska man förvarna om att vi kommer?

//Emilia

Svar på tråden BT-träff Stockholm