• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • karenina72

Jag är nästan säker på att jag inte kan den 10/11. Men det kommer säkert fler tillfällen när jag kan vara med!

• Saggen

Hej

jag vill komma med på träffen den 10/11 i Stockholm!

• Emilia

Saggen - Kul!! :) Kl.18:00 På Tegelvalvet vid St.Eriksplan.

Ska ta med och samla ihop de papper, info m.m. som jag har... :)

//Emilia

• Emilia

Hmmm... får fundera på Småland då Antonia. Har faktiskt rötterna på pappas sida innifrån djupaste smålansskogen... så det skulle absolut passa - men har noll koll ang. Småland. Söker nog egentligen något Slott eller Hergårdsliknande...

//Emilia

• lillsmurf

Uppdatering av listan

Här är dom som kan den 10:

Antonia
    Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Shalimar
    Skrutthumlan
    NSL
    Brud 05
    Lyckligt nyförlovad
    Saggen

• Antonia

WOw va många vi är ;) Nice! Ser verkligen fram emot att träffa er alla! Får se om jag har lite att ta med mig om jag inte packat ner alla tidningar och skissar. Kommer att vara rörigt några veckor framöver. Men va fint det kommer bli sen hoppas jag!

Skrutt: Va kul att ni hade roligt på Bernzons, skäms att jag inte gick fast jag hade betalat och allt. Men det gick bara inte.

• Skrutthumlan

Antonia

Det är lugnt...Hon på Bernzons sa att hon kunde ha dina pengar innestående så att du kunde komma nästa gång om du ville.

Jag tycker det är lite trist att jag inte kan beställa min där..dom verkar jätte duktiga...men det blir nog både billigare och smidigare att ta det där vi ska vara.

Kram!

• Rydén

Så många vi ser ut att bli. Så kul

Är det inne på tegelvalvet vi ska mötas eller utanför?
    Är inte säker på att jag hittar dit.
    Jag har inget vidare lokalsinne

• lillsmurf

Vi är ju som sagt ganska många, bör vi boka bord kanske? Bokar vi bord kan vi ju ses inne på tegelvalvet?

• Antonia

Skrutt!

Ja det vore ju jätteschysst, för det skulle verkligen va kul att gå dit. Synd att jag missade det. Skulle oxå velat beställa därifrån men det blir nog inte så lätt när man inte ska vara i sthlm. Får hoppas att det finns några bra där vi ska vara oxå. Så länge man har med sig bra bilder på den bukett man vill ha så borde de väl klara det tycker man. :)

Svar på tråden BT-träff Stockholm