• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • skratt-maja

Hej på er!
    Har en liten fråga, vet inte om jag har missat ngt men hur är det med maten till på onsdag, ska jag säga till i förväg eller så?
    Annars så ses vi på onsdag!

• lillsmurf

bra fråga, blir vi så många som 14 stycken så vill de säkert att man förbeställer, kan inte tänka mig något annat. Vi kanske ska avvakta till på måndag, är vi fortfarande lika många så får vi försöka fixa med käket då!?

Alla kanske inte ska käka heller!

• Fröken W

Jag tänkte på en sak... kan det vara en idé att försöka hitta en restaurang där vi kan ha ett "eget bås/rum"? Dvs, där vi har möjlighet att prata lite mer ostört? Har ingen aning om hur det funkar på såna här träffar eftersom jag inte har varit med tidigare, men ni som har varit med kanske har erfarenheter av vad som funkar?

• Emilia

Jag skulle föreslå att man kollar med resturangen hur det ser ut snarast möjligt... kanske imorgon. Man kan ju förvarna och anser de att man ska förboka mat m.m. så får vi väl ta och göra så. Eller? Man kanske kan maila och fråga om någon vill: info @ tegelvalvet.se

Hemsidan har jag också hittat: http:// www.tegelvalvet.se

//Emilia

• lillsmurf

Hej tjejer!

Alla fortfarande på? på onsdag!

• MalinF

Men det här är ju helt hopplöst för min del! En kompis från USA dök upp helt oväntat i Sverige för lite jobb den här veckan, och vi ska äta middag onsdag eller torsdag. Jag ska försöka styra det till torsdag...

MalinF

• Emilia

lillsmurf - Absolut! Styrt om allt i veckan så inget ska kunna dyka upp på onsdag och hindra.

//Emilia

• Popcorn

Jag är definitivt inställd på att komma på onsdag. Nu har jag ju sett fram emot det här rätt länge ju .

• lillsmurf

Kanon, jag tycker själv att det skall bli jätte kul! Hoppas att alla som "anmält" kommer att komma så vi blir ett stort gäng!!

• lillsmurf

Vad tror ni tjejer? Kommer alla att dyka upp så jag kan ringa och boka på tegelvalvet för 14 personer?

Svar på tråden BT-träff Stockholm