• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • lillsmurf

Uppdaterar listan, Här är dom som kan den 10:
    Popcorn
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Skrutthumlan
    Fröken W
    Saggen
    Shalimar

De som anmält förhinder
    NSL
    Antonia
    Brud 05
    MalinF

• skratt-maja

skönt lillsmurf att du gör dessa uppdateringar!

Ses i kväll!

• lillsmurf

Det gör vi! Jag har självklart glömt det jag skulle ha med mig till träffen ikväll hemma, men men, får ta med mig det nästa gång, förhoppningsvis har ni andra med er en himla massa så det räcker ändå!

• Antonia

Ha det så jättekul ikväll! Hoppas vi kan göra om det snart när jag oxå kan vara med! :) Kram

• Rydén

Ser verkligen fram emot ikväll

Jag har suttit och studerat kartan så jag hittar dit. Har planerat att vara där vid 17:55.
    Jag har som sagt inget att ta med mig.
    Jag har iofs två bröllopstidningar, "bröllopsmagasinet" och "allt om bröllop". Om ni vill att jag ska ta med mig dom så skrik till.

• Skrutthumlan

Ta med allt ni orkar bära

/Skrutt

• lillsmurf

Ju mer desto bättre, jag glömde ju som sagt allt hemma i morse (det lilla jag hade lyckats skrapa ihop) så jag tittar jätte gärna på vad ni andra har med er!

• MalinF

Åh, jag skulle verkligen vilja vara med! Vad som retar mig mest är att jag jobbade över fyra timmar igår kväll för att vara säker på att hinna gå....:(

• Hjässan

Åhh...Vill ju oxå komma! 2:a träffen jag missar nu Jag lyckades ju gå på den första och då fick jag reda på träffen samma dag som den var...

• skratt-maja

ta med tidningarna rydén kanske lättare att förklsra lite då... själv fick jag bara med mig min lilla planeringsbok, men den är inte ngt märkvärdig bara mitt lilla projekt osm inte kommit så långt...

malinf och hjässan, men vi får väl se till att det blir en lussefika eller så, om ni inte har alldels för mkt julstök att stå i

Svar på tråden BT-träff Stockholm