• MalinF

BT-träff Stockholm

Hej alla!
    Sambon friade lite oväntat och nu ska vi gifta oss i februari. Det känns som om jag håller på att trötta ut alla mina tjejkompisar eftersom jag (nästan) bara har bröllop och bröllopsfixande i huvudet. Är det några blivande Stockholmsbrudar som har lust att t ex ta en fika och prata bröllop framöver?

• Svar på tråden BT-träff Stockholm
  • Emilia

lillsmurf - helt rätt! Borde boka bord... eller i alla fall ringa dem nu och förvarna så att de kan uppge om de anser man bör boka bord eller ej. Du som har namn och lite ihopräkningskoll kanske vill ta på dig att boka in oss?

//emilia

• lillsmurf

Emilia - visst inga problem jag kan ringa och kolla med dem!

Jag väntar tills på måndag så ringer jag då ifall det blir några avhopp eller så!

Ser fram emot träffen, känns inte lika konstigt längre, man har ställt in sig mentalt. I början tänkte jag att det skulle komma att kännas olustigt att gå på en sån här BT-träff, men även om vi alla är främlingar för varandra så har vi ju i alla fall en sak gemensamt, så någon tystnad lär det ju inte bli, (hoppas jag) vi skall ju alla gifta oss!

• Fröken W

Hej på er
    Vill bara meddela att min signatur numera är Fröken W - jag hette tidigare "lyckligt nyförlovad"! Med det inte sagt att jag inte är lycklig längre - snarare tvärtom - men jag är ju inte direkt nyförlovad längre... Bara så att ni vet!!

• lillsmurf

Vi tar och ändrar på listan Fröken W

Här är dom som kan den 10:

Antonia
    Popcorn
    MalinF
    Skratt-maja
    Lillsmurf
    Emilia
    Rydén
    Emlu
    Shalimar
    Skrutthumlan
    NSL
    Brud 05
    Fröken W
    Saggen

• Hjässan

Måste avvakta lite innan jag vet om jag kan komma ifrån.Mannen i huset har match så jag får se om jag kan lura till mig nån barnvakt!

• lillsmurf

Ni som har erfarenhet av tidigare BT-träffar, brukar det bli många "avhopp" i sista minut, så att man kanske ska vara lite kall och vänta ända till på tisdag innan man slår tegelvalvet en signal?

• Jisan

Hej på er.

Jag har gått en hel massa BT-träffar men aldrig med så många personer Va roligt för er. Vi har typ aldrig haft avhopp, å du kan ju fortfarande boka för alla å kommer inte alla så är det ju ingen större fara med det..Ha det så roligt!

• Skrutthumlan

lillsmurf

hmmm...ja sist blev det ganska många avhopp...vi skulle väl bli en 10-15 st från början men till slut blev vi bara 4..

Fast vi hade super duper trevligt ändå

Man kan nog vänta med att boka tills på tisdag..tror ni inte det?

• lillsmurf

Det låter bra, jag slår dem en signal på tisdag!

Svar på tråden BT-träff Stockholm